• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door stefan m.

kom zelf uit zuid ;), werk ook bij de praxis aan de ringbaan zuid.. dus mijn vec kun je elke dag bijna op het terrein bij sparidaens(die meubelen) zien haha met zn mooie BH op zn motorkap!

eigenlijk kom ik ook uit zuid (groenewoud) maar ik de jouwe nog niet gezien kom zo wel eens bij de prax.

mn remus demper met sebering tussenpijp

18042008.jpg

mooie wagen hoor, die velgen van je staan er netjes onder.

ziet er gelijk dikker uit met die grille en die wittte knipperlichtjes.

ziet ik nou een andere achterbumper, lijkt wat lager te zijn op de bovenste foto?

dat irmscher logotje in je stootstrips, zat dat er al, standaard een opel logo ofzo, bij mij is het gewoon glad?

ziet er goed uit,

gr Peter

origineel gepost door rooiepeet

mooie wagen hoor, die velgen van je staan er netjes onder.

ziet er gelijk dikker uit met die grille en die wittte knipperlichtjes.

ziet ik nou een andere achterbumper, lijkt wat lager te zijn op de bovenste foto?

dat irmscher logotje in je stootstrips, zat dat er al, standaard een opel logo ofzo, bij mij is het gewoon glad?

ziet er goed uit,

gr Peter

dankje die van jou mag er ook wel wezen, die heeft toch in tilburg gereden? volgens mij is dat de orginele bumper

het irmscher logo heb ik zelf gedaan in mn stootsrip

erwin

ziet nu pas eigenlijk die foto van de achterkant op de brug, en je bumper is net als die van mijn een duitse SEII.

ja komt daar vandaan ja, hebbie hem wel eens gezien daar.

meerdere keeren bij de was straat, hij is van een jonge jonge geweest hij heeft ook op marktplaats gestaan.

er zit wel mooi geluid in dat blok

origineel gepost door gekkegrry

meerdere keeren bij de was straat, hij is van een jonge jonge geweest hij heeft ook op marktplaats gestaan.

er zit wel mooi geluid in dat blok

haha :P ik zie echt te veel vectra's de laatste tijd in tilburg rondbollen!! misschien een keer een vectra meeting van tilburg en omstreken he? haha!

Maar erg mooie bak erwin!! uit groenwoud ja?? pff das hier paar minuutjes vandaan haha! ik zie je denk ik vanzelf wel rondbollen :D doe maar toeteren of grootlicht :P weet ik gelijk wie het is!

Terug
Naar boven