• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Ik ben hier nieuw dus ik hoop dat ik het voor elkaar krijg om mn fotootjes te plaatsen.... Ben sinds gister de eigenaar van mn 2e Vectra. Een '99 2.0 CDX. :D Hiervoor een '91 1.8i gereden, die is nu voor mn broertje.

Bedankt voor de leuke reacties! Ik heb hem pas net dus ben hem voorlopig nog helemaal aan het leren kennen. Mn oude Vectra kende ik door en door maar dit is (logisch) een hele andere ervaring.

Het lijkt me leuk om op den duur dingetjes aan de auto te gaan aanpassen om hem meer persoonlijk te maken maar eerlijk gezegd is dat voor mij nog allemaal onbekend terrein. Ben veel aan het lezen maar weet nog niet eens echt goed wat er uberhaupt allemaal mogelijk is!

origineel gepost door TjeerdK

Bedankt voor de leuke reacties! Ik heb hem pas net dus ben hem voorlopig nog helemaal aan het leren kennen. Mn oude Vectra kende ik door en door maar dit is (logisch) een hele andere ervaring.

Het lijkt me leuk om op den duur dingetjes aan de auto te gaan aanpassen om hem meer persoonlijk te maken maar eerlijk gezegd is dat voor mij nog allemaal onbekend terrein. Ben veel aan het lezen maar weet nog niet eens echt goed wat er uberhaupt allemaal mogelijk is!

Nou das makkelijk dan want je komt 14 maart naar de Meern vectra meeting en dan zie wat er mogelijk is met je Vec.

Jan

Mooie vectra !! ziet er goed uit !

Als je wilt weten wat er allemaal mogelijk is dan moet je idd ff naar de meern komen. ( of ff het topic zoeken van mijn vorige vec ! )

EDIT: Zoek net naar de link van m'n oude veccie .... http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=104721&page=1

Kom ik er achter dat ik hem toch best wel mis.... :(

( niet dat ik niet te vreden ben met mijn huidige vectra , meeeeeer dan tevreden , maar het was toch een mooi wagentje............. en dan te bedenken dat die nu ergens in het oostblok rond rijdt ! :cry )

Bedankt voor de link. Ben er gelijk doorheen gelezen en zag al meteen iets wat op mijn lijstje kan haha. Ben zelf echt een detail freak en zoals jij je tellerringen chroom had gemaakt vind ik echt super mooi!

Jammer dat je Vec nu op wodka moet lopen...

Bedankt voor de link. Ben er gelijk doorheen gelezen en zag al meteen iets wat op mijn lijstje kan haha. Ben zelf echt een detail freak en zoals jij je tellerringen chroom had gemaakt vind ik echt super mooi!

Jammer dat je Vec nu op wodka moet lopen...

:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry

origineel gepost door teungts

nice ride maar cdx heeft achter ook electriesramen maar jij niet of zie ik dat verkeerd:hmmz

Scherp gezien en goed dat je het zegt. Zover ging mijn kennis van alle modellen nog niet. Ik heb idd alleen elektrische ramen voor.

Tjeerdk super mooie vectra! ziet er echt strak uit vooral met die luxe kentekenplaten :D Ik ben eigenlijk wel stieken een beetje nieuwschierig naar je vectra uit '91 heb je daar ook foto's van toevallig? :D

veel veilige kilometers toegewenst en misschien zie ik je nog op de opel meeting 14 maart?

Nou das makkelijk dan want je komt 14 maart naar de Meern vectra meeting en dan zie wat er mogelijk is met je Vec.

Jan [/quote]

waar is dat precies?

erwin

origineel gepost door gekkegrry

Jan

waar is dat precies?

erwin [/quote]

Lees effe het topic Opel meeting 14 maart aanvang 12 uur dan lees je wie er allemaal kan komen en ook precies waar het is, ik ga nu voor de 3e keer en het is wel leuk dat je een gezicht bij een vec ziet:D Somige gezichten vergeet je daarna nooit meer Haha:jerry

Jan

origineel gepost door teungts

nice ride maar cdx heeft achter ook electriesramen maar jij niet of zie ik dat verkeerd:hmmz

Scherp gezien en goed dat je het zegt. Zover ging mijn kennis van alle modellen nog niet. Ik heb idd alleen elektrische ramen voor.

Een cdx heeft ook op de B2 modellen een CDX logo bij de knippers zitten.

Maar verder is het en erg mooie vec hoor tjeerd, die al aardig wat goodies in huis heeft.

Erg mooi interieur ook. Met der tijd zou je nog eens kunnen kijken voor creme lederen stoelen. Daar betaal je in de UK maar iets van 200 pond voor een compleet interieur.

Veel veilige km's en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

origineel gepost door speaker

Mooie vectra !! ziet er goed uit !

Als je wilt weten wat er allemaal mogelijk is dan moet je idd ff naar de meern komen. ( of ff het topic zoeken van mijn vorige vec ! )

EDIT: Zoek net naar de link van m'n oude veccie .... http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=104721&page=1

Kom ik er achter dat ik hem toch best wel mis.... :(

( niet dat ik niet te vreden ben met mijn huidige vectra , meeeeeer dan tevreden , maar het was toch een mooi wagentje............. en dan te bedenken dat die nu ergens in het oostblok rond rijdt ! :cry )

Hebben ze die in NL niet meer kunnen verkopen joh?

Dat ding reed nog als een tierelier!!

Hij heeft nog wel een tijd op MP gestaan!!

Ach peet, denk maar zo.

Hij kan nu lekker keuvelen met mijn oude groene B1'tje.

Voelt hij zich niet zo alleen ;)

wordt moeilijk een CDX is de meest complete Vectra die er bestaat (affabrieks) ....

maar dat is natuurlijk ook meteen weer een uitdaging :D

nette vectra mien jung king:

Terug
Naar boven