• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door stefan m.

origineel gepost door speaker

origineel gepost door stefan m.

Ipv geld zou ik een keertje mac van hem krijgen ;)! maar nog niet gehad.. zo beter :D?

In A'dam Zuid-Oost hebben we ook voornamelijk meisjes die diensten leveren voor een keertje Mac !Maar het is dus al richting het zuiden overgewaait ?!:P

Zolang het Blond, Rond de 18 en een mooi figuur heeft heb ik er een keertje mac voor over :P :jerry

Ik denk dat 1 keertje Mac voor JOU niet voldoende is, of misschien met de ogen dicht:jerry:jerry:jerry

Jan

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door tuinmeubel

Enig idee waarop ik mijn navigatie moet instellen ?

De Meern, maar ik heb nog geen datum:P

Jan

vectra shoot ingedeeld in A/B/C/algemeen:thumbupking:

Bij deze mijn Vectra B1.

2010-04-08%2016:22:20%20%2B0200.jpg

origineel gepost door DOCTOR007

@Freak.: Mooie kleur en leuke velgen! Als het de mijne zou geweest zijn had ik ze WEL vervangen voor wat anders, deze is namelijk niet echt mijn smaak.

Smaken verschillen gelukkig. Maar zijn dit wel originele Opel velgen ?

origineel gepost door tuinmeubel

@Freak.: Mooie kleur en leuke velgen! Als het de mijne zou geweest zijn had ik ze WEL vervangen voor wat anders, deze is namelijk niet echt mijn smaak.

Smaken verschillen gelukkig. Maar zijn dit wel originele Opel velgen ?

Als ik het goed heb wel, opel edition 2000 velgen. Ik mis alleen nog de kapjes met opel logo.

leuke velgen,maar als het de mijne was geweest zou ik ze wel vervangen voor wat anders,:hmmz:hmmz:hmmz dat rijmt niet echt,toch??:sleeping

origineel gepost door Freak.

Bij deze mijn Vectra B1.

2010-04-08%2016:22:20%20%2B0200.jpg

Mooie vectra HB :thumbup en die koplampen.....:wors:wub

En natuurlijk welkom op het forum:P

gr.Paul

Ik ben ook wel nieuwschierig naar meer info.

er stond niks bij de foto dus vandaar dat ik die reactie plaatste.

er is namelijk eerder een jongen geweest die een foto via google op het forum had gezet van een groene kadett die gewoon niet van hem kon zijn omdat het een tjechisch kenteken had.

Vandaar mijn reactie :sleeping

dus als je meer foto's hebt :kewlpics:kewlpics

groeten en excuses

paul

origineel gepost door turbovectrav6

671406005fbe0a09c5.jpg
[/URL] dit is een echte wolf in schaapskleding er ligt een 2liter injectie in en heeft240pk is getuned en is een under construction showcar

in bezit van:

opel vectra 2.0i

ford sierra 2.0i

Terug
Naar boven