• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door turbovectrav6

die is wel degelijk van mij staat nu in de garage voor nieuwe banden maar gaat straks weer naar buiten

:o meen je dat echt? :hmmz hij is echt te vet om echt te kunnen zijn :P wat een gave bak! daar val je denk ik wel mee op op straat of niet? :P

er ligt een 2.0liter injection in en die is gechiptuned

wat voor motorcode?

240pk?

gozert ... heb je dat ding al jaren onder een kleed ofzo? zie je nooit rijden (en ik woon dichterbij dan je denkt) :afro

ik woon in kootstertille dus hangt ervan af waar je weg komt he

Ik kom wel ens in koostertille maar heb je daar nog nooit zien rijden.

en idd wat voor motor ligt er precies in? 240pk haal je niet zomaar uit een 8 kleppertje. En aan een 16 klepper moet ook heel wat gesleutelt worden om daar 240pk uit te halen.

beetje meer info over het blok en misschien FOTO'S:kewlpics

GR.Paul

die is wel degelijk van mij staat nu in de garage voor nieuwe banden maar gaat straks weer naar buiten

oja, wat voor bandenmaat zit er precies op dan?

origineel gepost door OPC-lijntje

Geloof er eerlijk gezegd maar weinig van:hmmz

toen hij die foto van "zijn" vec posten had ik meteen al mijn twijfels.

origineel gepost door ahrend

origineel gepost door DOCTOR007

@Freak.: Mooie kleur en leuke velgen! Als het de mijne zou geweest zijn had ik ze WEL vervangen voor wat anders, deze is namelijk niet echt mijn smaak.

leuke velgen,maar als het de mijne was geweest zou ik ze wel vervangen voor wat anders,:hmmz:hmmz:hmmz dat rijmt niet echt,toch??:sleeping

hoeft toch nie ofwel sjomsking:

origineel gepost door mbvectrav6

De zomer-wieltjes er weer onder geknoopt :angel

DSC03211.jpg

DSC03213.jpg

DSC03214.jpg

DSC03217.jpg

DSC03218.jpg

Das pas velgen waar je je u tegen kunt zeggen:jerry:jerry:thumbup

haha jaja jij woont toch niet in duitsland ofwel?.... waarom zit je hier op het forum? alleen maar om de lolbroek uit te hangen?

die auto rijd niet in kootstertille, en ik woon er al 28 jaar en nog nooit gezien. en elke aparte opel ken ik wel daar. ken wel een vectra a met een turbo motor in kootstertille maar die is wel anders

Het is een Duitse Vec ... ben hem wel eens tegen gekomen op vectra-online.de ( of vectra-forum.de )

( Als ik zo'n mooie vec had:hmmz en zo'n foto er van, dan had ik niet zo knullig 'devil' er op geklunst !. )

Dit paste beter dan !!

domkop.jpg

:sleeping

Er lijkt wel een rel uitgebroken hierop de forum. Als hij/zij het beweert wel het in bezit te hebben, dan vind ik dat prima.

Hoewel ik teungts eerder geloof dan de beweerder van het geheel

Terug
Naar boven