• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door DOCTOR007

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door teungts

das jammer dan:(

Ja maar wat voor werk doe je dan Doctor007?????

Jan

Zoals ze dat mooi zeggen in de branche, is het als volgt te omschrijven: een functie bij de overheid (en soms in het bedrijfsleven), waarbij van de functionaris wordt verwacht veel belangrijke aangelegenheden geheim te kunnen houden.:cool::agent

ja hoor 007 :agent

:jerry

It's your life

Jan

Zoals ze dat mooi zeggen in de branche, is het als volgt te omschrijven: een functie bij de overheid (en soms in het bedrijfsleven), waarbij van de functionaris wordt verwacht veel belangrijke aangelegenheden geheim te kunnen houden.:cool::agent

It's your life

doofpot functionaris? :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door Silverspeed

Jan

It's your life

doofpot functionaris? :jerry:jerry:jerry

A hij werkt in het Vaticaan.

en dit is je bedrijfkleding toch, uit betrouwbare bron heb ik dat jij de links bent:P

Vaticaan_Zwitserse_garde.jpg

Veccie rijders toch, laten we het niet gaan overdrijven. Teungst: die joke (foto) en commentaar van je is :D:D:D!

Enneh.. nee ik ben ook geen vaticaan medewerker:o (WTF ik heb zelfs een heel andere religie dus daarvoor kom ik sowieso niet in aanmerking;)) of iets dergelijks wat hiero wordt beweerdt. Ik hou het lekker voor mezelf:):cool:

ps. volgens mij die die post teller niet echt helemaal zichzelf vandaag. ik heb er meerdere posts geplaats en ik zie dat de teller het maar 1 erbij gezet heeft asjemenou?

Zo ziet mijn achterruit er op dit moment uit. Onder de vogelstront. Alsof die beesten wat tegen me auto hebben. De auto (niet afgebeeld) ernaast is stront vrij.

Zo ziet mijn achterruit er op dit moment uit. Onder de vogelstront. Alsof die beesten wat tegen me auto hebben. De auto (niet afgebeeld) ernaast is stront vrij.

hier is het op het moment rustig kwa vogelpoep maar als ze er zitten heb ik net zoals jou de auto vol zitten met spetterpoep :puke

Silverspeed: dit is enkel maar de achterkant. De zij kanten wil je niet zien. Het mag wel spetterpoep zijn, maar je gaat er niet vrolijk van worden.:puke

Op dit moment zitten er katten op de loer en daardoor is het hiero wat rustiger met vogelstront.

Silverspeed: dit is enkel maar de achterkant. De zij kanten wil je niet zien. Het mag wel spetterpoep zijn, maar je gaat er niet vrolijk van worden.:puke

Op dit moment zitten er katten op de loer en daardoor is het hiero wat rustiger met vogelstront.

mijn kat heeft er al eentje vermoord :D je zag de veren alle kanten op vliegen, wat houd ik toch van mijn kat :wub

origineel gepost door Silverspeed

mijn kat heeft er al eentje vermoord :D je zag de veren alle kanten op vliegen, wat houd ik toch van mijn kat :wub

Geef die kat van je maar een vette bonus (wel boven de norm:P)!!! Een hoef je niet te kopen voor je kat want die liggen er daar denk ik wel nog:jerry:jerry:jerry

De reden dat de vogels op je auto schijten staat ook op de foto.

Eigenschuld dus, moet je maar een paar meter verderop parkeren. :P

origineel gepost door yzf1kr

:jerry:jerry

Maar over die teller, er word wel eens een topic verwijderd dus ook je posts:hmmz

Jan

:wtfNu ga ik een rel:jerry:jerry beginnen:P. De auto staat daar bijna 90%:thumbup van alle dagen daar en de ene 10%:thumbup is 1 parkeervak naar rechts t.o.v.d. paal. NOOIT eerder heeft er zoveel VOGELSCHIJT:fy1 erop gezeten. Ook niet als ik in Den Haag:wors/Scheveningen:puke ben. Dus ga nou niet zeggen dat die :swearK*T:swear paal de oorzaak is of dat ik de auto elders moet zetten.

PS de auto staat gewoon voor de deur nog ongeveer 200cm naar achter en het staat in me voortuin. oh ga niet zeggen dat het dan daar moet staan. HOOYEAH!:jerry

:wtfNu ga ik een rel:jerry:jerry beginnen:P. De auto staat daar bijna 90%:thumbup van alle dagen daar en de ene 10%:thumbup is 1 parkeervak naar rechts t.o.v.d. paal. NOOIT eerder heeft er zoveel VOGELSCHIJT:fy1 erop gezeten. Ook niet als ik in Den Haag:wors/Scheveningen:puke ben. Dus ga nou niet zeggen dat die :swearK*T:swear paal de oorzaak is of dat ik de auto elders moet zetten.

PS de auto staat gewoon voor de deur nog ongeveer 200cm naar achter en het staat in me voortuin. oh ga niet zeggen dat het dan daar moet staan. HOOYEAH!:jerry

Uhh lichte vorm van AD-HD?

Jan

Terug
Naar boven