• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door DOCTOR007

Oke een BCM is dus een alarmmodule v.e. Vectra. Weet jij toevallig dan ook hoe zoiets eruit ziet? Google geeft mij niet de juiste resultaten weer.

Een BCM is geen alarmmodule het is een BodyControleModule.

body-control-module-work-800X800.jpg

Bcm ziet er zo uit:

origineel gepost door speaker

origineel gepost door DOCTOR007

Nou nou.... een beetje vriendelijker als het mag;)

Eric doet vriendelijk hoor !! :P

Moet je hem eens zien als ie boos wordt !:jerry

:hmmz

origineel gepost door stefan m.

tomtom aan en gassen :) 100 gaan rijden en dan kijken wat je tomtom aangeeft!

als ik 130 rijd op de teller geeft de tomtom aan dat ik 122 rijd :D

Ik heb een NCDC systeem in de Vectra. Als ik op INFO druk, zie ik de coordinaten , hoeveel kilomter het nog is naar de eindbestemming en de tijd die ik erover doe. Maar waar kan ik zien hoe snel ik rij ?

origineel gepost door tuinmeubel

Ik heb een NCDC systeem in de Vectra. Als ik op INFO druk, zie ik de coordinaten , hoeveel kilomter het nog is naar de eindbestemming en de tijd die ik erover doe. Maar waar kan ik zien hoe snel ik rij ?

op je snelheismeter achter het stuur:jerry:jerry

daar ben ik dus ook wel benieuwd naar . . . aangezien ik nagenoeg hetzelfde systeem heb (NCDR)

Ook ik hen een NCDx (:swear)systeem en ik zie ook de snelheid (niet zo boeiend)achter de stuur op de teller. TomTom(piece of:puke ding) geeft wel een senlheid aan maar dat is een indicatie. Er is een vertraging in de gps verbinding.:thumbup

origineel gepost door vectra208v

op je snelheismeter achter het stuur:jerry:jerry

O, is dat ding dáárvoor ! :wtf Ik wilde 'm er al uitslopen, vond dat ik al wel genoeg metertjes had... Maar dan laat ik 'm wel zitten dan. Toch ?

Hey allen,

Nieuw op het forum, hier ook maar even showen, mijn Vectra 2.0 16v station uit '99 :D

img6738c.jpg

img6740c.jpg

img6746y.jpg

img6745y.jpg

Ben er tot nu toe erg tevreden over (kleppendekselpakking) lekte, en is vervangen.. poeeh wat kwam er een rook uit, daarvoor.. maar het gaat steeds de betere kant op!

Thnx!

Heb nog niet echt concrete plannen, zou eerlijk gezegd ook niet weten waar ik moet beginnen.. D'r zal uiteindelijk nog wel genoeg aan te sleutelen zijn, maar alles op zijn tijd :)

Heeft nog wel wat kleine klusjes, lampjes achter de units van de CV (de temp en venti stand) is waarsch stuk, geen idee of dit zelf te repareren is, zal nog even op het forum rondneuzen, en ook de knop van de alarmlichten is stuk (werkt wel, maar het rode plaatje is eruit, zie foto :P )

origineel gepost door Zaferr

Thnx!

Heb nog niet echt concrete plannen, zou eerlijk gezegd ook niet weten waar ik moet beginnen.. D'r zal uiteindelijk nog wel genoeg aan te sleutelen zijn, maar alles op zijn tijd :)

Heeft nog wel wat kleine klusjes, lampjes achter de units van de CV (de temp en venti stand) is waarsch stuk, geen idee of dit zelf te repareren is, zal nog even op het forum rondneuzen, en ook de knop van de alarmlichten is stuk (werkt wel, maar het rode plaatje is eruit, zie foto :P )

Doe eerst die kleine dingen maar, grote kunnen altijd nog en kosten meestal meer geld maaruh die nummerplaat aan de voorkant uitdeuken of vervangen(dikke letters dan) mag je mee beginnen;)

Jan

Mooie station en veel plezier ermee.

En idd eerst de kleine "belangrijke" dingen en dan de rest.

Daarna zou ik beginnen met een setje mooie velgen...wordt de auto meteen heel anders van.

Verder is er heel wat moois van te maken.

gr.paul

Thnx voor de tips, en de complimenten :)

Goed gezien, er zit inderdaad een knik in de antenne :P

En wat betreft de kentekenplaten, dat was ik al van plan, kost ook niet zoveel..

Ik zie verder wel wat er op mijn pad komt...

Groetjes Zafer

origineel gepost door Zaferr

Thnx voor de tips, en de complimenten :)

Goed gezien, er zit inderdaad een knik in de antenne :P

En wat betreft de kentekenplaten, dat was ik al van plan, kost ook niet zoveel..

Ik zie verder wel wat er op mijn pad komt...

Groetjes Zafer

Ik hoop geen paaltje:P dan kun je de kenteken plaat weer uitdeuken:jerry:jerry

Terug
Naar boven