• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Mijn nieuwe trots! Ik ben van groen naar rood versprongen :).

949820693_6_4TvK.jpeg

949820700_6_PC28.jpeg

Z18XE met cruise control en climate control. Leuk speelgoed.

Dus ik heb de komende maanden een flinke glimlach op mijn smoel als je me ziet rijden :).

Ik was al bezig een Remus uitlaat financieel in te plannen, maar ze hebben er nog een nieuwe standaard uitlaat onder gedrukt bij afleveren.

Eigenlijk heb ik er niet veel plannen mee. Behalve op zoek gaan naar wat leuke zomervelgen. En misschien een nagaan hoe duur het is om achter nog wat verder te blinderen.

Als je nagaat hoeveel je in een auto zit, wel zo ongeveer ja.

In de vorige auto heb ik in 6 jaar ruim 120.000 km bijgezet.

Bij gemiddeld 60 km/h is dat 2000 uur, of ruim 83 dagen. Met een gemiddelde van 50 km/h is dat zelf precies 100 dagen. Naast je huis zullen er weinig plekken zijn waar je langer zit.

origineel gepost door Hawke

Mijn nieuwe trots! Ik ben van groen naar rood versprongen :).

949820693_6_4TvK.jpeg

Z18XE met cruise control en climate control. Leuk speelgoed.

Dus ik heb de komende maanden een flinke glimlach op mijn smoel als je me ziet rijden :).

mooie vec en zeker mooie kleur.

Ik zou de deurgrepen ook in de kleur laten spuiten.

Verder een mooi wagen

Veel plezier met je nieuwe speelgoed:thumbup

gr.Paul

origineel gepost door speaker

origineel gepost door DOCTOR007

Oke een BCM is dus een alarmmodule v.e. Vectra. Weet jij toevallig dan ook hoe zoiets eruit ziet? Google geeft mij niet de juiste resultaten weer.

Een BCM is geen alarmmodule het is een BodyControleModule.

body-control-module-work-800X800.jpg

Bcm ziet er zo uit:

http://i.ebayimg.com/17/!BpQ,Z-Q!mk~$(KGrHqIH-EIEuYPO7U19BLqlW2sPRw~~_35.JPG

Zit dit dan er standaard erin welke vervolgens geactiveerd moet worden ofzo???

origineel gepost door Zaferr

Hey allen,

Nieuw op het forum, hier ook maar even showen, mijn Vectra 2.0 16v station uit '99 :D

img6738c.jpg

img6740c.jpg

img6746y.jpg

img6745y.jpg

Ben er tot nu toe erg tevreden over (kleppendekselpakking) lekte, en is vervangen.. poeeh wat kwam er een rook uit, daarvoor.. maar het gaat steeds de betere kant op!

Mooie VECCIE en een mooie interieur

Mooie bak inderdaad:thumbup Maar zou toch echt de kentekenplaten vervangen voor luxe platen! Maakt de auto gelijk een stuk anders!

Hierbij een foto van mijn vectra C1 2.2 dgi sw cosmo. Na diverse kadetten, corsa's, astra's en een B vectra werd het tijd voor een ruime stationwagen. Wat een luxe!

IMG_1270.jpg

origineel gepost door DOCTOR007

origineel gepost door Zaferr

Hey allen,

Nieuw op het forum, hier ook maar even showen, mijn Vectra 2.0 16v station uit '99 :D

Ben er tot nu toe erg tevreden over (kleppendekselpakking) lekte, en is vervangen.. poeeh wat kwam er een rook uit, daarvoor.. maar het gaat steeds de betere kant op!

Mooie VECCIE en een mooie interieur

Zeker mooi interieur!!

leder of stof?

origineel gepost door astra24

Hierbij een foto van mijn vectra C1 2.2 dgi sw cosmo. Na diverse kadetten, corsa's, astra's en een B vectra werd het tijd voor een ruime stationwagen. Wat een luxe!

IMG_1270.jpg

Mooie vec.

En die wielen :wub:wub

origineel gepost door astra24

IMG_1270.jpg

Tis nie waor he alweer een station:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

inderdaad mooie wielen

Jan

Terug
Naar boven