• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door HarryBarry

origineel gepost door vectra99

kwil ook nog steeds een x naar duitsland, maar tis er nog niet van gekomen.

Ik woon ongeveer vijf kilometer van de grens en tien kilometer van de A31

Foto-JYVJOCOJ.jpg

Mooie gelegenheid om de twee uitlaten droog te branden :cool:

Ben benieuwd wat ie doet ! Ik heb dezelfde, maar dan zwart. Ik ga zaterdag naar duitsland, hoewel, naar Kranenburg, net Duitsland, maar één keer gassen en ik ben er al...

origineel gepost door Angel-eyes

Flinke wielen. Staat ie nu niet wat te hoog of heb ik het mis?

Dat heb je niet mis..

Hij mag wel ietsjes zakken

De bodem hangt wat hoog maar dat bedoelde ik niet.

De omtrek van de wielen (bandhoogte) is erg groot, dan klopt de snelheidsmeter toch ook niet meer?

Vind die wielen wel mooi de ruimte opvullen. En die wielen zelf zijn echt gaaf.

origineel gepost door HarryBarry

Na tien jaar trouwe dienst van de Vectra A Hatchback 2.0i Imscher Sportline rijd ik sinds augustus in deze Vectra GTS 2.2 16V Elegance:

Foto-NFKBMFQB.jpg

Foto-NRP4DOVL.jpg

Foto-U6IHBT6T.jpg

Erg fijne auto, vooral op de Duitse autobahn :angel

Nou da's pas een fijne bak!

De omtrek van de wielen (bandhoogte) is erg groot, dan klopt de snelheidsmeter toch ook niet meer?

Er zat 16 inch onder met een vrij hoge band maar nu zit er 17 inch onder maar met een veel plattere band. De omtrek is hetzelfde gebleven.

Maar inderdaad hij staat vrij hoog op de poten en dan vooral aan de voorkant. Ben aan het kijken voor een schroefset want dan kan ik hem helemaal naar mijn wensen aanpassen.

Mvg michel.

origineel gepost door Ascona19

Er zat 16 inch onder met een vrij hoge band maar nu zit er 17 inch onder maar met een veel plattere band. De omtrek is hetzelfde gebleven.

Maar inderdaad hij staat vrij hoog op de poten en dan vooral aan de voorkant. Ben aan het kijken voor een schroefset want dan kan ik hem helemaal naar mijn wensen aanpassen.

Mvg michel.

Ik heb 17x40x215. Maar dan nog heb ik veel meer ruimte in de wielkasten. Vandaar dat het me opviel. Als je een paar pagina's terug kijkt zie je mijn foto's (bordeaux rode b1)

En een schroefset is altijd handig.

Mvg michel.

Ik heb 17x40x215. Maar dan nog heb ik veel meer ruimte in de wielkasten. Vandaar dat het me opviel. Als je een paar pagina's terug kijkt zie je mijn foto's (bordeaux rode b1)

Mvg michel.

Mijn bandenmaat is 225/45/17

Mvg michel

zeker een mooie vec b1:cool: mooie kleur ook;)

alleen nog ff iets dichter naar het asvalt en een ander eind dempertje....dan is die wel mooi genoeg naar mijn mening.

gr.Paul

origineel gepost door vectra208v

zeker een mooie vec b1:cool: mooie kleur ook;)

alleen nog ff iets dichter naar het asvalt en een ander eind dempertje....dan is die wel mooi genoeg naar mijn mening.

gr.Paul

daar ben ik het zelf ook mee eens ;)

maar wil ook nog een andere gril en donkere b2 koplampen ;) en dan vindt ik hem af.....

greetz johnny

Terug
Naar boven