vectra vlammen
Post weinig
origineel gepost door Hans V6
origineel gepost door vectra vlammen
Hallo vectra vlammen:
thanx voor de reactie, die van jou mag er trouwens ook wel zijn, zag dat we dezelfde voorbumper en grille hebben.:thumbup.
Wie weet treffen we elkaar nog wel eens.
groeten Hans V6
he hans dat klopt dat wij dezelfde voorbumper hebben,zou best eens kunnen dat wij elkaar tegenkomen,zoveel zilvergrijze vectra b rijden er niet in friesland die wat verandert is.
gr vectra vlammen
Hee hallo vectra Vlammen
Er zijn inderdaad niet zoveel met zo'n voorbumper, en zoveel zilvergrijze zijn er inderdaad niet in friesland. zag ook dat je een OPC achterbumper had. maar ik heb ook nog een Zilver Grijze Vectra B station I500 hier ben ik nog mee bezig.
en we zullen elkaar vast en zeker wel eens treffen.
Ga je ook op 7 november naar Heerenveen.
Groet HANS V6
he hans,heb geen opc achterbumper hoor is een aanzetstuk van irmscher,en ik ga niet naar heerenveen,heb die dag is anders al gepland.
gr vectra vlammen
neem ook eens een kijkje op vectrateam.nl
origineel gepost door vectra vlammen
Hallo vectra vlammen:
thanx voor de reactie, die van jou mag er trouwens ook wel zijn, zag dat we dezelfde voorbumper en grille hebben.:thumbup.
Wie weet treffen we elkaar nog wel eens.
groeten Hans V6
he hans dat klopt dat wij dezelfde voorbumper hebben,zou best eens kunnen dat wij elkaar tegenkomen,zoveel zilvergrijze vectra b rijden er niet in friesland die wat verandert is.
gr vectra vlammen
Hee hallo vectra Vlammen
Er zijn inderdaad niet zoveel met zo'n voorbumper, en zoveel zilvergrijze zijn er inderdaad niet in friesland. zag ook dat je een OPC achterbumper had. maar ik heb ook nog een Zilver Grijze Vectra B station I500 hier ben ik nog mee bezig.
en we zullen elkaar vast en zeker wel eens treffen.
Ga je ook op 7 november naar Heerenveen.
Groet HANS V6
he hans,heb geen opc achterbumper hoor is een aanzetstuk van irmscher,en ik ga niet naar heerenveen,heb die dag is anders al gepland.
gr vectra vlammen
neem ook eens een kijkje op vectrateam.nl