• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

origineel gepost door gts power

ziet er zeer netjes uit:wors

edit:

nu heb je hetzelfde probleem als mij...

dat ie wel wat mag zakken van voren;)

Het ziet er zeker prachtig uit:thumbup, maar even over dat zakken vòòr, ik heb mijn GTS toendertijd ook laten zakken maar dan met goedkope veren doe dat nooit.

Toen ze de veren eronder hebben gezet zat ie vòòr op 11cm van het asfalt een half jaar later zat ie op 8 cm en dat is niet leuk want ik had totaal geen vering meer en ieder kuiltje of bobbeltje kwam aan als een aanslag op mijn hele GTS. dan praal ik nog niet over het regelmatig terug zetten van mijn onderlip.

Dus als je het doet neem een goede set.

Ik deed dit trouwens tegen alle goede raad in die ik hier op het Forum kreeg om het niet te doen.

Jan

@ opc lijntje

die velgen staan er gruwelijk vet onder zeg :wors

maar je hebt wel lef dat je ze er nu onderzet met al die Pekel en Rotzooi op de weg in deze periode

ik had ze er toch echt pas in Maart onder gezet.

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door gts power

ziet er zeer netjes uit:wors

edit:

nu heb je hetzelfde probleem als mij...

dat ie wel wat mag zakken van voren;)

Het ziet er zeker prachtig uit:thumbup, maar even over dat zakken vòòr, ik heb mijn GTS toendertijd ook laten zakken maar dan met goedkope veren doe dat nooit.

Toen ze de veren eronder hebben gezet zat ie vòòr op 11cm van het asfalt een half jaar later zat ie op 8 cm en dat is niet leuk want ik had totaal geen vering meer en ieder kuiltje of bobbeltje kwam aan als een aanslag op mijn hele GTS. dan praal ik nog niet over het regelmatig terug zetten van mijn onderlip.

Dus als je het doet neem een goede set.

Ik deed dit trouwens tegen alle goede raad in die ik hier op het Forum kreeg om het niet te doen.

Jan

welke veren ben ik dan nodig i.v.m. de hoogte?

want nergens staat erbij dat het veren voor een GTS zijn.(die 3 cm lager is dan de sedan dacht ik)

dus moet ik dan -60 hebben voor de voorkant?(als ik 3 cm wil zakken)

want nergens staat erbij dat het veren voor een GTS zijn.(die 3 cm lager is dan de sedan dacht ik)

dus moet ik dan -60 hebben voor de voorkant?(als ik 3 cm wil zakken) [/quote]

Bij original car parts staat een set (irmscher)waar bijstaat alleen voor een GTS -30mm ik neem aan dat hij dan 30mm zakt bovenop de standaard 30 die hij al heeft maar dat is een kwestie van een mailtje sturen.

Jan

@ opclijntje: allemachtig, vet mooie velgen, mooie pics gemaakt!

Heb je andere bumpers geplaatst? Lijk een licht kleurverschil te zien?

Maaruh....supermooie GTS:thumbup:thumbup

Moet de mijne trouwens ook nog hier posten:

4fa7ee0f.jpg

dus moet ik dan -60 hebben voor de voorkant?(als ik 3 cm wil zakken)[/rquote]

De gts is standaard 2 cm lager dan de sedan of station.

Er zijn sets voor de gts op de markt ( eibach) die 'm nog eens 1 cm lager leggen. Zit je totaal ten op zichte van een sedan of station 3 cm lager. Met z'n mooie opc lip zou ik zeker niet lager gaan. Zou ook zeker voor eibach gaan, ben je voor onder de €200,00 klaar en heb je kwaliteit.

Safe driving Jurgen

[rquote=1818353&tid=392&author=PDM]Moet de mijne trouwens ook nog hier posten:

4fa7ee0f.jpg
[/rquote]

Mooi vec, jammer van dat bloemstuk ;-)

Safe driving Jurgen

[rquote=1818351&tid=392&author=PDM]@ opclijntje: allemachtig, vet mooie velgen, mooie pics gemaakt!

Heb je andere bumpers geplaatst? Lijk een licht kleurverschil te zien?

Maaruh....supermooie GTS:thumbup:thumbup[/rquote]

Dat is origineel zo.

Elke auto heeft kleurverschil bet bumpers en metalen delen van de auto. Alleen valt het bij sommige kleuren wat meer op.

Hij heeft er wel andedre bumpers op gezet.

Namelijk die van de opc :wub

Errug vet,:worsmaar daar had ik ook nog een paar maandjes mee gewacht:hmmz,je moet er toch niet aan denken dat je op een 'bol 'weggetje net ff tegen de stoeprand schuift:fy1:fy1.

Ennuh nog wel even dopjes voor op je bouten halen bij de dealert,heb je in verschillende kleuren,is net de finishing tuch ;)

hey allemaal

heb na een vectra a2 nu een B1 gekocht,een 1.6 16 cd van 96 met 140 dkm op de teller in een goede en mooie staat.

weet alleen nog niet ,hoe een pic te plaatsen ,maar dat komt wel

[rquote=1822316&tid=392&author=jurgen74]hey allemaal

heb na een vectra a2 nu een B1 gekocht,een 1.6 16 cd van 96 met 140 dkm op de teller in een goede en mooie staat.

weet alleen nog niet ,hoe een pic te plaatsen ,maar dat komt wel[/rquote]

foto's ff uploaden via www.photobucket.com. en via daar de IMG code kopieren en plakken in je bericht.

veel plezier met de B1

Gr.Paul

@mitch1995 wrote:kan er iemand mij uitlegge hoe ik mijn vectra hier ook bij kan zetten heb vanalles geprobeert maar snp er niet veel van

Er staat een How-To op het forum, voor fotos te plaatsen ----> viewforum.php?f=162

Good Luck :thumb

Is niet de onze maar wil deze jullie ook ff laten zien.. deze stond van de week op De Markt in het Eindhovense centrum bij serious request stond

Volgens rdw is dit een Z1.6XE.

het valt wel op maar niet mijn kleuren smaak:D

Inhetpark009.jpg

Terug
Naar boven