• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Hello,

Ik ben nieuw hier, dus meteen maar ff mijn Vectra showen die ik sinds april 2010 bezit! Het is een 2.2 DTI uit 2003 en ben er super blij mee :D!

Hij wordt nog verlaagd en er komen nog 18 inch velgen onder van...???:hmmz (Ik weet nog niet welke??) Iets zwarts met een chromen rand denk ik, maar wat precies weet ik nog niet!

Foto-0010.jpg

zo ff witte knipperlichten gemonteerd

cool he :cool::P

Mag eerlijk gezegd worden ;) Zelf ben ik ook bezig met het uitbouwen van mijn Vec.

Wil wel een paar originele dingen erin steken maar dat vraagt planning, tijd en geld dus het zal nog enkele weken moeten wachten :D

Hoop dat het dan wel een beetje warmer is want je auto uit elkaar gooien als het -1°C is, is werkelijk geen feest :D maar het is het allemaal waard :)

Veel plezier toegewenst met je vec ;)

Seth

[rquote=1859559&tid=392&author=Seth]Mag eerlijk gezegd worden ;) Zelf ben ik ook bezig met het uitbouwen van mijn Vec.

Wil wel een paar originele dingen erin steken maar dat vraagt planning, tijd en geld dus het zal nog enkele weken moeten wachten :D

Seth[/rquote]

uitbouwen is een groot woord maar wat ga je precies allemaal doen dan??

[rquote=1859670&tid=392&author=vectra208v][rquote=1859559&tid=392&author=Seth]Mag eerlijk gezegd worden ;) Zelf ben ik ook bezig met het uitbouwen van mijn Vec.

Seth[/rquote]

uitbouwen is een groot woord maar wat ga je precies allemaal doen dan?? [/rquote]

Serre eraan, dakkapel erop

dat is uitbouwen haha....

Willem

[rquote=1859683&tid=392&author=wim-v6][rquote=1859670&tid=392&author=vectra208v][rquote=1859559&tid=392&author=Seth]Mag eerlijk gezegd worden ;) Zelf ben ik ook bezig met het uitbouwen van mijn Vec.

Seth[/rquote]

uitbouwen is een groot woord maar wat ga je precies allemaal doen dan?? [/rquote]

Serre eraan, dakkapel erop

dat is uitbouwen haha....

Willem[/rquote]

:wors:wors

Terug
Naar boven