• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

ik ben dan helemaal geen fotograaf, toch gister maar eens een paar foto's aan het maken geweest

DSC01067.jpg

de voorkant krijg ik eigenlijk nooit goed duidelijk erop, toch maar geprobeerd

DSC01064.jpg

DSC01059.jpg

Jongens, ik weet dat dit niet helemaal het juiste topic is, maar ik vraag me toch af of iemand hier nog zo'n setje OPC velgen te koop heeft staan. Ik zou het ubergeil vinden om zelf zo'm setje onder mijn vectra te zetten

is er iemand die een setje velgen heeft, of weet welke velgen(maat(naaf en bout)) ik precies moet hebben, er is iemand zo leuk geweest om een stoeprand mee te nemen, mijn velgen zijn nu krom

(velg soort maakt niet uit)

srNrcpS.jpg

@GRLWBNL wrote:Jongens, ik weet dat dit niet helemaal het juiste topic is, maar ik vraag me toch af of iemand hier nog zo'n setje OPC velgen te koop heeft staan. Ik zou het ubergeil vinden om zelf zo'm setje onder mijn vectra te zetten

inderdaad, daar is het te koop gedeelte voor op het forum

maar om toch een antwoord te geven

- Daar dus in het te koop het forum

- Of op marktplaats

- Of op ebay . . . vooral www.ebay.de (de duitse variant) staat bol van de opel velgen

@ rooiepeet, Mooie kar hoor, Goed te herkennen ook hier in de buurt...

@ Bastiaan, Wel lekker laag hoor.... mooie auto zo...

Willem

hey evert,

ja klopt tis dezelfde. ongeluk was op de N11 bodegraven - leiden, woerden ligt daar vlakbij :)

t zou je maar gebeuren! damn...

Zal ook maar eens foto's van de mijne posten .

Mag er nu ook wel op staan .

Zoals ik hem kocht .

1000180t.jpg

En zo is i nu.

zundert20111.jpg

zundert2011.jpg

Greetssssssssssssssssssssssssss Wil

@caliberty dikke bak hoor :thumb

@wim-v6 thanks :D hij kan nog lager geschroeft worden ;) maar dan komt het niet goed hij slaat nu soms al in de kunststof wiel bakken, en dat is dan op de snelweg met 120km of op een 80km weg, leuk al die kuilen in de weg :(

op deze foto's was mijn auto de bruidsauto van een goede maat van me.

ja klopt helemaal.Stond in Rotterdam te koop bij een handelaar.

Ik vond ook nog een te koop papier in de auto van de vorige eigenaar,en die heeft hem maar 5 maand gehad.

mooie vec....misschien dat iemand van vectra team nederland(www.vectrateam.nl) weet wie deze vec zo gebouwd heeft.

Hij komt mij best wel bekend voor maar kan hem even niet plaatsen waar ik hem eerder gezien heb.

Ik zou zeggen veelplezier ermee en veel veilige km's gewenst en misschien kom ik je nog weleens tegen. Ik kom eigenlijk nooit in die hoek waar je woont maar je weet het natuurlijk nooit.

gr.Paul

@GRLWBNL wrote:Nieuwste aanwinst

Vectra B2 Caravan 1.6 16v 2001

Moet nog een beetje opgeleukt worden.

P5290055.JPG

Ziet er aardig uit. :hmmz ...Wat zijn je plannen met deze VECCIE?

Andere velgen, xenons zitten er al in, embleempjes achter zijn er al af, andere grill voor en waarschijnlijk die 5 raampjes achter blinderen. Van binnen wil ik de MID omzetten naar een CID van een Vectra C als dat mogelijk is. Vind ik toch net iets functioneler.

Waarschijnlijk moeten binnenkort de draagarm bussen ook vervangen worden. Ik hoop dat me dat niet al teveel geld gaat kosten. Schijnt nog al een rot karweitje te zijn.

Ik wil em een beetje strak houden en niet teveel poespas erop en eraan.

Ik moet nog een of andere draagarm steunrubbers OID (laten) vervangen? Ik heb geen flauw idee oftewel :wtf dat is! Autotechniek is niet aan mij besteedt.

Terug
Naar boven