• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Hallo ik ben Ramon.

Pas nieuw op dit forum aangezien ik mijn vectra pas een paar maanden heb!

Hier 2 foto's van mijn Vectra B 2.0 16v! Sinds gisteren 18 inch velgen eronder! Im loving it! <3

2011-08-27203915.jpg

2011-08-27151912.jpg

Mja Bas, ik zal eens op de meeting kalender kijken. Ik moet wel zeggen dat ik het bijzonder druk heb met school en werk etc. Maar als er binnenkort een keer eentje in de buurt is wil ik wel eventjes kijken! king:

Wat een bak sander! Jeetje! Echt suupermooi.

Ik vol trots mijn vectra posten hier.. Haha! Hier kan ik niet tegenop.

Ik heb de vectra 2.0 16v uit 1996. Hoe is de V6 versie? Zuipt dat nou veel meer dan bijvoorbeeld de 2.0?

@ sw_rijnders: In Zuid-Holland, Dordrecht om precies te zijn.

@Ramoniac wrote:Wat een bak sander! Jeetje! Echt suupermooi.

Ik vol trots mijn vectra posten hier.. Haha! Hier kan ik niet tegenop.

Ik heb de vectra 2.0 16v uit 1996. Hoe is de V6 versie? Zuipt dat nou veel meer dan bijvoorbeeld de 2.0?

@ sw_rijnders: In Zuid-Holland, Dordrecht om precies te zijn.

Ik heb zelf ook een 2.0 16v gehad uit 97, die reed met moeite 1:10. Deze 2.5v6 rijdt bij mij 1 op 9. 2 liter was bijzonder pittig! En de v6 rijdt eigenlijk wat rustiger, lekker veel koppel, gas ondering en hij komt op gang. Mooi geluidje komt er ook wel uit.

Wow! Mijn 2.0 rijd meestal 1:11/ 1:12! Zelfs met mn vrij sportieve rijstijl. Toch bizar wat een verschil daar in kan zitten dus!

Dus eigenlijk is een 2.0 feller dan een v6? Heb altijd al een v6 gewilt haha! Over dat geluid geloof ik graag ja.

Klinkt gek, maar *fluister-mode-aan* vind em toch t mooiste qua model :jerry

Is een 2 liter (X20XEV) maar open uitlaat sys, spaghetti spruit, K&N filter dus maakt lekker veel herrie :twisted:

@opelpower89 wrote:@ghostg wrote:dit is mijn schatje laat julie mening maar eens horen kijken of het werk het waard is geweest:P

youtube link::

" onclick="window.open(this.href);return false;

hoe die loopt zonder de turbo hij wil nog steeds wel maar hijs zeker een 189 pk kwijt:P

youtube link::

" onclick="window.open(this.href);return false;

deze stond laatst bij mij in de buurt te koop ;)

ja klopt in bocholtz geloof ik maar hij word flink onder handen genomen uiterlijk meschien mat zwart maar daar ben ik nog niet over uit maar onder de kap komt nog bijna 8000 euro aan spul onder dan zit ie qua vermogen bijna op de 400 grens met een beetje tuning maar het probleem is de turbo ik moet een garret hebben maar die zijn lastig te krijgen he

ik heb ook een 2000 een originele

die gaat nu ook flink aangepakt worden....

strippen ontlakken lassen spuiten etc

miss een turbo erin... als ik wat leuk tegen kom anders de oude vertouwde c20xe erin

wel nog meer gekieteld natuurlijk

@opelpower89 wrote:ik heb ook een 2000 een originele

die gaat nu ook flink aangepakt worden....

strippen ontlakken lassen spuiten etc

miss een turbo erin... als ik wat leuk tegen kom anders de oude vertouwde c20xe erin

wel nog meer gekieteld natuurlijk

kerel luister als je iets moet hebben qua tuning of qua onderdelen zijn er eigenlijk maar twee echte in nl dat zijn dhz-twente jonge die daar werkt heet niels die doet alles aan je wagen wat je je maar voor kan stellen ik heb vanmiddag een half uur gebeld met alle vragen die ik had dat waren er nog al wat :P hij wist overal antwoord op te geven ik zou er even naar kijken als je iets wilt qua uitbouw of tunning

Die Niels ken ik ook en heb al verschilende projecten van hem gezien.

Die jongen heeft er zeker wel verstad van, hij is hier ook actief op het forum (rallyastra)

Hier staan wel een paar van zijn projecten tussen: viewforum.php?f=27

Terug
Naar boven