• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Ja, ik had die foto ook al eens gezien :)

Mijn auto's zijn alleen nog wel origineel qua uiterlijk, en zijn beide sedans ^_^

hallo allemaal aangezien ik hier al ruim een jaar op de site aan het snuffelen ben laat ik hierbij even snel mijn auto zien.

het is een 1.8 met bijna alles der op en der aan. deze foto's zijn gemaakt toen ik hem op heb gehaald bij de dealer.

Foto-EYLHMVLA.jpg

Foto-IADDRVXT.jpg

orineel ingebouwde telefoon werkt echt super fijn heb nu een dual simkaart dus geen 2 06 nr maar 1

Foto-6YS7JXIF.jpg

Foto-LCAY3AQD.jpg

Foto-8383VUQN.jpg

heb niet echt grote plannen of aan passingen maar er komen nog wel andere wielen onder.

ben met baboe van het forum hier aan het mailen voor zijn velgen over te kopen.

groetjes richard

Na een paar weken de Vectra C in bezet even wat tijd gehad om er wat foto's van te schieten. ;)

Helemaal schoon is de Vectra niet, maar schoonmaken met de pekel :swear die vannacht is gegooid is ook verloren tijd.

Niet geschikt voor fanatieke voetbalsupporters die anti-AZ zijn. :jerry

Opel%20Vectra%20C%20Foto1.png

Opel%20Vectra%20C%20Foto2.png

Opel%20Vectra%20C%20Foto5.png

vectra%252520gts%2525201.8.png

vectra%252520gts%2525201.8%252520nr%2525202.jpg

vectra%252520gts%2525201.8%252520nr%2525203.jpg

Update foto's 9-1-2012

@LexSF wrote:Nu nog -grote- aflever beurt en als ik terug kom uit het buitenland over 2 weekies ben ik weer heeeelemaal in mn sas ermee!

Kan ik helemaal begrijpen!

Welkom en veel succes ermee! :thumb

Terug
Naar boven