• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Oud en nieuw, en voor mij allebei vuurwerk :P

CD651C3F-830D-4712-A620-8DECB722931C-4806-00000B4C5D1F7442.jpg

@turbootje wrote:@david verburg wrote:waar vind ik die gods dikke wielen???? die van bovenstaande gts

tadaaa !!

viewtopic.php?f=55&t=153870

die 6-spaaks zijn 18inch

die van die GTS zijn 5-spaaks en 19inch ;)

zal net passen onder een vectra b

maar dat staat wel ÜBER dik onder een vectra b :wors

in engeland rijden er veel rond met die 19inch opc wielen.

Hey allemaal,

Ik ben Lex uit Gouda - ZuidHolland.

M'n eerste auto was een Astra G 1.6 16v uit 2000 waar ik met veel plezier veel kilometer heb gemaakt.

Helaas in September besef gehad dat de benzine te duur was voor de kilometers die ik maakte en ging deze op de schop.

De Ford Focus MK2 uit 2006 die ik had leek me de perfecte vervanger maar niets was minder waar toen ik begin December stilstond in Beglië. (goedkoop is duurkoop zonder garantie.. zucht)

Een of andere *&#mongool heeft met te weinig olie gereden ofzo waar door er op zn minst 1 drijfstanglager tussenuit kwam. Resultaat: duizenden euro's of in laten kopen voor weinig. Fck die Focus weg ermee!!

Dus aanschouw;

2004 Vectra 1.8 16v Comfort

En netjes dat ie is!!! Mooie prijs, ik ben blij. Nu nog -grote- aflever beurt en als ik terug kom uit het buitenland over 2 weekies ben ik weer heeeelemaal in mn sas ermee!

382696_213627885391858_100002339452515_468657_1598055242_n.jpg

Plannen:

Andere velgen... xenon setje en een dubbel din radio.

Greetz, Lex :thumbup

bedankt voor de reacties! :thumbup

ps; nog niet gezocht maar dwaalt er ergens een how to voor t uitbouwen van de fabrieks radio?

Hallo allen,

Na enkelen dagen opt forum te hebben gesurft, stel ik me bij deze ook voor.

Ik ben Mark van Nierop, 25jaar en kom uit Staphorst. Heb samen met m'n pa een bandenbedrijf in Staphorst.

(geen idee of ik hiervoor reclame mag maken maar bij deze http://www.vannieropbanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)

Van vroeger uit ben ik een echte Renault fan, alleen m'n vrouwtje is Opel gek. Wel rijden we al wat jaartjes Opel als daily auto.

En al weer bijna een jaar in een Vectra GTS uit 2004.

Daarvoor hebben we een jaartje een Astra G Coupe 2.2 16v uit 2000 gereden alleen deze dus in 02-2011 ingeruild met oog op gezinsuitbreiding wat nu onderweg is, als alles goed gaat wordt ik half maart 2012 voor het eerst papa !

hier wat foto's van de Opel's

de Astra G Coupe

DSCF0028.jpg

En de huidige Vectra GTS 1.8 16v

60.jpg

100.jpg

Aan de Vectra heb ik nog niet veel gedaan, alleen een setje xenon en de voorkant verlaagd met een setje Weitec veren.

Dan heb je een verstandig vrouwtje :jerry :jerry

Je hebt zeker een nette vec :thumb

Al mag die coupe er zeker ook zijn. Maar idd. minder praktische met gezinsuitbreiding.

Groeten,

Patrick

@Seth wrote:mooimooi... :thumb Plannen mee?

Grtz Seth

Uuh rondrijden ?? :jerry :jerry (kon het niet laten :angel )

Maar strakke wagen, mooi ding :thumbup

Terug
Naar boven