• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Dit is de vectra van mijn maat Gerrie.

DSC02295-1.jpg

Toch ook een dikke Vec!!!!!!!!!!!

Laat ik die persoonlijk nou helemaal Niks vinden!!! maar das een kwestie van smaak

Mooie Karren zie ik hier, van 1tje is dat de normaalste zaak van de wereld, en dan Weet Maurice dat ik zijn Vectra bedoel, t apparaat lijkt ALTIJD zo uit de showroom te komen!!!

zo'n GTS met Irmscherdempers is toch ook wel leuk hoor...

ik zal de mijne hier ook weer eens neerzetten:

DSC_2870.jpg

16-11-20112.jpg

16-11-20113.jpg

Willem

Dank je, Ik heb wel weer een Irmscher einddempert Vectra-B style.

Ik heb laatst ergens een foto gezien van een Vec-C met aan 1 zijde zo'n Vec-C irmscher demper, dat vind ik persoonlijk niet mooi, die Vec-C irmscher hoort Dubbel..

Willem

Goede middag mede Vectra-rijders.

Eind 2010 heb ik mij hier een keer voorgesteld, ik was toen net in het bezit van m'n Vectra GTS.

2011-07-23VectranaXenon-inbouw6.jpg

Inmiddels al dik 1,5 jaar in het bezit, en nog altijd super tevreden met de auto.

Heb de km.stand van 90.000 naar de 122.000km gebracht. Veel ritjes over de duitse binnenwegen, en ook zo'n 3x per jaar een retourtje oost-duitsland waarbij ik op een dag 1.000km afleg. Tot op heden alles nog zonder problemen.

Heb de GTS inmiddels voorzien van een setje (aftermarket) xenon, wat een fantastische lichtopbrengst heeft.

Daarnaast inmiddels ook een Phase 1 tuning laten doen (1.8 16v) bij EDS, waardoor de auto merkbaar soepeler oppakt.

2011-12-29GegevensmotortuningPhase1byEDS.jpg

Op de wintervelgen zijn originele GTS-wieldoppen geplaatst, dus ook in de winter staat hij er netjes bij.

Enige wat ik nog wil doen zijn de koplampen wetschuren en polijsten. Die zijn nu erg verweerd.

Tevens onlangs een waterlekkage gevonden. Het rubber rond de achterklep is aan de rechter kant net wat opgetrokken, waardoor er water onderdoor loopt en zich ophoopt in de wielkuip voor het reservewiel. Dat wil ik één dezer dagen ff afkitten.

Daarnaast heb ik nu ong. een maand erg last van een krakende achterklep. Heb het slot en scharnieren al ingespoten met olie. Maar helpt helaas nog niks.

Iemand hier ervaringen mee?

nou, ik heb hem eindelijk opgehaald ivm werk afgelopen weekend en nu 600km verder ben ik er zooooo blij mee! :)

toekomst brengt xenon en velgen, alleen de portomonee weigerde velgen. ff wat plaatjes gemaakt net

dont ask hoe ik eraan kom :jerry

423560_117764411679570_100003380352034_82733_2025536649_n.jpg

highres:http://teammld.nl/vectr1.jpg

Terug
Naar boven