• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Veccie in de wax gezet en onderussen incl. mistlampies:

IMG_0700.jpg

@bas derksen wrote:sinds 2 maanden zijn wij in het bezit van een Vectra station 2.2

we hebben er wat dingetjes aan veranderd, Irmscher grill, GTS koplampen, 3 cm verlaagd en 19 inch velgen!

zie hieronder de 1e foto's

later volgen er mooiere :D

morgen gaat hij naar de opel dealer voor nieuw spruitstuk( wervelklep kapot) :???:

Mooie Vec, en ook nog 1 uit de buurt wat wil je nog meer

[/img]
chevyvectra32V6011.jpg
.

Zo mooi plaatje van de chevy 3.2 v6 :thumb

We zijn inmiddels weer wat maandtjes verder en rijd hem nog steedts met veel plezier moet wel mijn remblokken vervangen geef het dachboord aan.

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Vectra GTS

Ik ben Erwin en 22 jaar oud, hiervoor reed ik een Opel Astra 1.8 Twinport uit 2004.

Hierbij een foto van mijn Vectra GTS

vectraGTS.jpg

Na bijna 2 jaar in 2 Astra G (hatchback 3drs en Coupé) te gereden hebben ben ik naar Diesel overgestapt en is uitgekomen op Vectra GTS Diesel. Ben zeker trots op:D

Sinds 2 dagen eigenaar van de nieuwe Veccie uit 2004 2.2 DTI diesel

1c1zq.jpg

Ja hij is Holland klaar gemaakt!:P

Terug
Naar boven