• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@pixels66 wrote:Ik heb precies dezelfde.. Ik zou beginnen met:

Vectra letters van achterzijde verwijderen

Achterlichten vervangen voor rood/witte of rood/grijze (28 euro per lamp bij winparts.nl)

Witte zijknippers (5 euro per stuk, ook winparts) (EDIT: heb je al zie ik)

EGR blindpakking plaatsen ( 10 minuten werk, pakking kost 14 euro bij de dealer, zie howto gedeelte)

Knelstuk uit luchtfilterbox verwijderen, ff openmaken en eruit trekken, klein stukje buis eventueel afzagen binnenin.

Je kunt voor 25 euro een Opcom bestellen zodat je zelf storingen uit kunt lezen en verwijderen, Xenon instellen na montage, etc.

Mocht je het leuk vinden, dagrij led strips plaatsen, kost niet zoveel.. Module setje van 15 euro bij Halfords, en led strips van dealextreme.com voor 8 euro.. aansluiten is zo gepiept..

Voor foto, zie hier: viewtopic.php?f=6&t=168742&hilit=dagrijverlichting&start=25

Leren stuur heb je ook al zie ik, netjes.. Tevens een transparant derde remlicht, die wil ik ook nog wel!

Voor het bestellen van onderdelen, waarschijnlijk heb je een Z18XE blok, ff controleren.

Bedankt voor je tips, wat is het nut van het verwijderen van het knelstuk(wat dit ook moge wezen) uit het luchtfilterhuis?

Ik zie op marktplaats wel opcom's maar geen kost 25 euro waar vindt ik er 1 voor die prijs en heeft het nut voor mij?

Nogmaals bedankt!

@usbstick wrote:ik zou eerst eens beginnen met andere velgen en veren zodat ie niet meer op safari hoogte staat :thumb

gr. arjan

Ha ha, leuke tip, lijkt me ook wel paar euro's te gaan kosten en ik vrees dat dit ook ten koste gaat van het comfort, 1 van de redenen waarom ik na een 5 jarige uitstap naar nissan weer voor een opel heb gekozen.

Bedankt voor je tip!

@Kronkels wrote:@usbstick wrote:ik zou eerst eens beginnen met andere velgen en veren zodat ie niet meer op safari hoogte staat :thumb

gr. arjan

Ha ha, leuke tip, lijkt me ook wel paar euro's te gaan kosten en ik vrees dat dit ook ten koste gaat van het comfort, 1 van de redenen waarom ik na een 5 jarige uitstap naar nissan weer voor een opel heb gekozen.

Bedankt voor je tip!

marktplaats is je grootste vriend, het hoeft nit ltijd duur te zijn en het is ook niet de bedoeling om m plat op zn buik te hangen.. maar 1 of 2cm is al genoeg voor een heel ander uiterlijk.. zonder dat het comfort eraan gaat ;)

vandaag maar ff foto's gemaakt.

557545_453750248019513_217696549_n.jpg

734638_453750254686179_2033960401_n.jpg

483171_453750078019530_1383302293_n.jpg

28744_453750324686172_455055402_n.jpg

406695_453750348019503_270938816_n.jpg

@peter86 wrote:vandaag maar ff foto's gemaakt.

406695_453750348019503_270938816_n.jpg

Mooie GTS met twee pijpjes achter (heb ik ook ;) ). Alleen die spatlappen zou ik lozen. Je zal zien dat de GTS veel 'stoerder' voor de dag komt (maar ja, dat is natuurlijk altijd persoonlijk).

Ik heb ook spatlappen en ik ben er best wel blij mee i.c.m mijn 235 bandjes op een zwarte Auto.

(Zonder is absoluut mooier)

Terug
Naar boven