• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

zo je heb die tomtom gord gedaan maar hoe gaat hij aan dan en weer uit

en hoe heb je voeding gedaan ik denk dat ik het ook zo ga doen

gr

@usbstick: niet enkel de disco, ook ome agent... had het er nog geen 2 dagen onder en in en was al tegengehouden... Eigen stomme schuld :D

@x18xeturbo: heb mijn ;) MIO ;) er een beetje rechter ingezet zodat ik gemakkelijk aan de aan/uit/reset schakelaar kan. Ga het nog afwerken met poly zodat het zo goed als 1 strak geheel wordt en ze dus ook niet meer uitkan wat minder interessant is voor dieven. De oplader steekt momenteel nog via de achterkant naar de sigarettenaansteker maar die wordt binnenkort ook weggewerkt naar een draad achter contact :)

@GTS Vectra: Tnx ;)

Grtz Seth

kan jij zo slecht je huis weer vinden dan seth??

dat jij de navigatie zo veel gebruikt...

oh mog je de led balken niet houden onder de auto?

rijd er al 6 jaar mee.aleen met apk gaan die onder de deuren eronder weg...

gr bertje :agent

Nee maar de weg naar Nederland wel als ik nog eens spullen van jullie kom halen :jerry

Ik heb stad en land afgezocht voor dezelfde type LED neon BUIZEN te vinden van Dietronics (omdat mijn vorige kapot is gegaan door ouderdom) en die gaan dus daadwerkelijk niet weg :D Met de Belgische controle blijven die van mij erin en eronder hangen en ik moet ze zelfs laten zien branden :) zodat ze weten dat er een aparte knop tussen is. :D

Grtz Seth

Als je de lampen al niet hebt opstaan, al niet onnodig de aandacht trekt en geen grote mond opzet zal dit ook weinig toegepast worden. Denk niet dat er al te veel smurfen gaan wachten tot ze allemaal gedemonteerd zijn maar je moet maar eens pech hebben :)

Hier wordt het op je controlekaart aangegeven als "niet-reglementaire of verboden verlichting" en zolang je er een knop heb tussen steken, het niet op de openbare weg gebruikt kunnen ze niet veel doen behalve waarschuwen. Toch nog 1 van de voordelen van België ;)

Heb na de aanhouding (bijna 5 weken geleden) nog steeds geen boete in de bus gehad dus hopelijk hebben ze me een beetje ontzien :)

Grtz Seth

Apart dat je de Sig een betere wegligging vindt hebben dan de Vec. Onderstel en wielbasis als ledig gewicht is praktisch het zelfde. Zou dan toch ook gelijk aan nieuwe schokbrekers denken. Was je Sig niet verlaagd? En vergeet je banden en velgen maat niet. is die gelijk aan je Sig?

Eibach is idd wel zo een beetje wat de klok luidt. Ik heb ze er ook onder maar dan in een combi met Bilstein B4. Kost je 2 mud meer maar wel gelijk een stuk beter dan de originele schoks.

Groet jraaf

Mijn Sig. had dezelfde velgenmaat als mijn Vec: Beide 17" Ik durf alleen niet te zeggen of de bandenmaart exact hetzelfde was, echter veel verschil kan hier niet tussen hebben gezeten.

En mijn Sig. was net als mijn huidige Vec. niet verlaagd. Ik vermoed dat het een beetje te maken heeft met de overhang aan de achterzijde. Bij de Sig. is de afstand tussen de achteras en de achterbumper veel kleiner van bij een Vec. station.

Mzzl!

STiGGEL

Vectra Snow Edition II 2.6 :P

F7CA353E-1DDE-4878-8517-EEBADB37277B-3332-000005EC09BF25B5.jpg

Foto-AHQJOPVK.jpg

Foto-76RH7GTG.jpg

Foto-B4VUOQ77.jpg

Foto-63GUBLFX.jpg

wel geen vec maar een signum zou ook wel mogen denk ik

eerste 3 fotos is hij pas gepoetst ( houd hem nu zelf lekker bij )

laatste foto is wintermodus met verlaging ongveer 3 a 4 cm met een h&r veren setje

( geen schroefset ivm met sportstand )

ja idd mooi setje wielen doet wonderen en het liefst orgineel opel :D

kijk even bij te koop ik heb namelijk nog een mooi setje te koop staan 18inch :D

Zal er over na denken heb nu een zetje 16 inch Opel voor de winter

Zoek alleen het nieuwe tip Opel velgen want die ik er nu onder heb

Passen officieel niet spoor verbreders er tussen anders zit hij op de remklau

Maar ben er eerst wel tevreden mee.

Gr. Bauke

Terug
Naar boven