• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

PFFFFFFFF SNIF ......kanonnen......geloof me als die ooit zo zou worden uitgebracht dan dender ik al m'n spaargeld erin en bestel ik em krek zoals ie is afgebeeld wat een mooie vectra GTS cabriolet. Kunnen we deze niet bij opel aanbieden als zijnde maak een oplage van dit type in een nieuwe lijn, wedden dat deze de insignia/ ampera zelfs verslaat.....geweldig mooi

Gr. Hendrik. :agent :agent

@big Sexy wrote:iets te snel de zomerwielen eronder gelegd, maar ok....

klein fototje bij mijn andere hobby

2013-02-21145117_zps76bf0ffc.jpg

Mooie vectra :thumb Radio Zendamateur? Hoeveel watt? ik 50 :) ON3BBN is mijn callname

Stukkie van me vandaan:p Zit op de repeater van Antwerpen :p Ben blij dat ik nog eens een medehammer tegekom :D

Dan zal ik mijn vhf eens het stof afdoen en ineens zien of ie dan nog werkt want zoals je zegt: we worden uitgedunt en er wordt bijna ook niet meer op gesproken :)

@HarryBarry wrote:@wim-v6 wrote:Lekker anoniem dus...

Leasegrijs, met standaard wielen..

Willem

Zoals ik al schreef Willem, zonder oordeel, smaken verschillen ...

En das maar goed ook, anders was de wereld wel heel erg saai! :thumb

na lang rusie gehad te hebben met de comp en uploaders foto,s van mijn msd onze 3e vectra b in de familie

Foto-7KMW4OB3-D.jpg

Foto-BVNCYXP3-D.jpg

Foto-7BD7XCXV-D.jpg

Foto-M86FLGQZ-D.jpg

alleen lotus en engelse handje heb ik er bij geplakt

Foto-6JGVIKWO-D.jpg

Foto-UOQUBIRN-D.jpg

Heey Teun,

mooi ding en ook nog in een hatchback uitvoering, kom hem binnenkort wel eens even in het echt bekijken.

Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

Groeten Hans

Mooie ride Teun :thumb ben een enorme hatch fan, GSi staat ook zeker wel op mijn verlanglijstje...enjoy your new toy king:

ps: wanneer hou je je eigen mini meeting :jerry

Greetz Emiel

das vrdmme weinig voor in die staat te zijn!!! netjes!!! heb jij echt ff goed uitgekeken ;-)

wou da'k ze hier ook zo vond in die staat voor zo weinig geld,...

Nou mannen ik ben weer terug!

Ik kon het niet laten, ik heb weer een Vectra de 3e inmiddels.

Eerst een Vectra B 2.0 DTI geweldige auto nooit problemen, daarna een C 1.9CDTI problemen, problemen, problemen en veeeeel kosten dus ook na twee jaar weer weggedaan.

Nu over de nieuwe Vectra het is een B2 1.6i XEL ik weet het niet de beste motor maar gezien de staat van de auto kon ik het niet laten.

Hij is van juni 1999 en heeft 52000 kilometer gelopen!

Is in absolute nieuwstaat, is volledig orgineel, op de radio na en heeft altijd binnen gestaan.

Auto is echt helemaal perfect geen steenslag, krassen of deukjes en rijdt als een nieuwe.

Altijd compleet dealer onderhouden en historie van begin tot eind bekend.

20130322134648.jpg

Terug
Naar boven