• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nette wagen!

Ziet er goed uit,

mocht het blok toch niet goed zijn, k weet nog wel een adres-je voor een v6 haha :jerry

heb je ook wat interieur fotos?

wow lucky you!!!! 52000km maar op de teller!! die ziet er idd opt eerste zicht nog héél goed uit!!! wat heb je er nog voor gegeven als ik zo onbeleefd mag zijn? ;-)

@SvenVectraB wrote:wow lucky you!!!! 52000km maar op de teller!! die ziet er idd opt eerste zicht nog héél goed uit!!! wat heb je er nog voor gegeven als ik zo onbeleefd mag zijn? ;-)

Natuurlijk mag dat €1850! Volgens mij een hele nette prijs.

Verdere foto volgen nog!

Hier bij ons vraagt een OD nog €4900 voor een Vectra B2 1.6 XE van bouwjaar 2001 met 90 op de klok... Enige opties zijn mistlampen, 15' LM wielen, ECC, MID en G2 garantie (waar belachelijk weinig onder valt)... Vind dat vrij veel geld voor een Vec van 2001.

Voor zo'n vectra een hele mooie prijs

Geniet maar van deze mooie vectra

en bij goed onderhoud is de 1.6 zeer zuinig ik rij er gemakkerlijk 1:12,5 mee en rij je volgens het nieuwe rijden is 1:14 zelfs mogelijk

ja mooie vectra hoor.. met goed onderhoud zijn het goede motoren,die van mij gaat al 200.000km probleemloos mee op een kapotte bobine na dan, maar wel goed onderhoud..

veel veilige km's toegewenst :thumb

arjan

Nu nog even míjn Vectra.. :wub

0-SAM_5682_zpsc54fb951.jpg

0-SAM_5687_zpsef179c20.jpg

0-SAM_5692_zps0bbff4ba.jpg

0-SAM_5693_zps0591937a.jpg

...

Astrawez, hoeveel is jouw vectra verlaagd?

Ziet er top uit, jouw booskijker zit er ook mooi op, je heb de overgang ook weg gewerkt.

En omega velgen, staan heb goed!!!

Het is een V6 Sport II, dus die is standaard al 3,5 cm verlaagd, daarnaast heb ik er veren van 4cm verlaging opgedaan.

Voor zou hij nog iets lager kunnen, daar heb ik blokjes tussen de schokbreker gedaan. Anders liep hij voor wel eens aan bij een gat in de weg ofzo (heb 2 dagen dus nog wat lager rond gereden, toen gelijk aan beiden zijden 2 blokjes om de schokbreker).

Over de motorkap en zijschermen ben ik ook zeer tevreden. Staat hem echt SUPER als zeg ik het zelf. king:

Morgenmiddag is hij jammer genoeg niet meer van mij. Als ik toch eens geld en ruimte zat zou hebben, dan had ik hem nooit weg gedaan. Maarja, weer eens wat anders is ook wel weer leuk. ;) En hij gaat gelukkig naar een mede Opel-liefhebber, dus dat verzacht het nog enigzinds...

Gisteren voor de eerste en misschien ook wel voor de laatste keer mijn ex-Vectra naast m'n nieuwe aanwinst > De Signum gezet. :D

0-SAM_5768_zps503f0515.jpg

0-SAM_5769_zps0bd2169b.jpg

Kwa hoogte kan de Signum nog een flink stuk zakken. ;)

0-SAM_5771_zps3a91189c.jpg

Als ie wat show-waardiger is plaats ik wel weer eens wat foto's. king:

Terug
Naar boven