@koenelsenaar wrote:@vectra208v wrote:weet wel zeker dat die beter rijd dan die astra F sedan van jou ja maar eerlijk gezegt ziet deze er ok 10x beter uit dan je astra.
Maar was een astra G geen optie geweest ter vervanging van de astra f??
Wat ik mij afvraag ??? waarom een station...jij kunt het makkelijk doen met een astra G hb of vectra hb.
Het is wel makkelijk die extra ruimte maar toch...snap je.
Ik kraak hem niet af echt niet en kan ik ook niet omdat het gewoon een mooie bak is (op foto).
ik hoop ook dat je deze wat vaker schoon maakt dan dat je met je astra deed want heb die nog nooit super glimmend/schoon gezien op meetings.
En wat zijn trouwens je plannen met je vec?? ga je nog dingen veranderen zoasl leuke velgjes,spoilertje,ramen blinderen,xenon,sportdempertje enz enz.??
nogmaals....echt een hele vooruitgang :thumb
Heb hem vanavond al gewassen, das al netjes toch

.
volledig ingevulde boekjes, alles helemaal netjes. En dan 164000 op de teller. Stond al vanaf september te koop, dus heb het is ff goed over de prijs gehad, het was echt een koopje haha :thumb
Maar het enige wat er niet inzit, is een radio/cd speler. Heb ik hiervoor verloop stuk nodig of heeft iemand nog bv. een cdr 500 liggen?

.
Hey uuh Willem.... zo'n z18xe is tov een x16xel I al een DIKKE voortuitgang, zowel letterlijk als figuurlijk.
Airco springt wel aan, en wordt ook koud, maar niet steenkoud, wat is hier aan te doen?
ik heb nog wel een originele radio liggen uit de zafira weet zo niet uit mijn hoofd of het een cdr500 is......het iig een cd speler van blaupunkt alleen heb ik de code niet.
Maar je kan er ook een wat modernere radio in doen toch??