• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Zo staat de onze er nu bij

4ytubyde.jpg

7eju5y3e.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

@vectra vlammen wrote:Zo staat de onze er nu bij

4ytubyde.jpg

7eju5y3e.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Aleen die onderlip nog. Voor de rest een erg mooie kleurencombi met dat grijze en zwarte erbij!

Hallo allemaal ik ben nieuw heb al een paar wagens gehad maar nooit op forums geweest..

Ik ben marcel kom uit rotterdam.

ik heb een vectra a 1.6 i niet veel maar wel leuk om helemaal gek mee te doen..

Eerst heb ik hem mat zwart gemaakt en daarna schoolbord verf er op gedaan en als je dan dat toch heb dan maar ook krijten

en ja Mercedes wieldoppen omdat het kan :P

Toen dacht ik laat hem eens heel laag maken dus totaal zonder veren.. ( ik weet dat het niet goed is :P )

en nu dus nog verbreed staal er onder en ooit nog eens kijken voor een schroefsetje

nog meer gekke ideeen zijn altijd welkom :)

zonder veren zou hij wel heel lekker rijden ;)

maar hij ziet er wel gaaf uit, echt iets anders dan anders zouden we maar zeggen :thumbup

@remutr wrote:zonder veren zou hij wel heel lekker rijden ;)

maar hij ziet er wel gaaf uit, echt iets anders dan anders zouden we maar zeggen :thumbup

kan geen drempel overheen :) te laag maar verders heel zuiver in de bochten :P

iets anders is waar ik voor ga.. :thumb

Zou niet alleen die doppen weg gooien maar ook de velgen, gelijk lm erop zetten, zeker met verlaging maakt hem dat helemaal af.

Als dat standaard japanse spul rijd er al genoeg rond, maak maar veel veilige kilometers met je speciale Vectra a.

@GTS Vectra wrote:Zeker een mooie! Nog meer :kewlpics ?

Zeker heb ik nog wat foto's, niet schoon, maar aanschouw ze hieronder :wors

img_20140609_074551whqkk.jpg

img_20140609_074745n3orb.jpg

Ideeën genoeg voor uitbreiding, echter is er géén bedrading voorbereid, waardoor stoelverwarming achterin, autoalarm en esp niet te realiseren is... :swear

Ook zitten we te denken om deze auto een mooie 'OPC' look te geven, echter hangt daar wel een prijsje aan :vertag

Of je bent fotograaf en maakt hele mooie belichtings foto's, of je hebt een hele week lopen poeten op de auto, wat een glimmer.:D

Zeer fraai ziet hij eruit.:) :thumbup

@hb96 wrote:

Ideeën genoeg voor uitbreiding, echter is er géén bedrading voorbereid, waardoor stoelverwarming achterin, autoalarm en esp niet te realiseren is... :swear

Ook zitten we te denken om deze auto een mooie 'OPC' look te geven, echter hangt daar wel een prijsje aan :vertag

Die mod's die jij daar noemt zijn prima te realiseren.

Kost alleen wat meer moeite :afro

Maar mooie SW :wub

Groet jraaf

Terug
Naar boven