• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@opel-motorsport wrote:mijne met de nieuwe voorbumper :)

10348614_10202862843586613_3064727774078687057_n.jpg

Nice!

En van hier in de buurt :-).

Voor de Vectra C zou ik persoonlijk meer neigen om 18" of 19" eronder te steken. Maar das persoonlijke smaak uiteraard :angel

opel-vectra-opc-06.jpg

Grtz Seth

@jraaf wrote:@hb96 wrote:

Ideeën genoeg voor uitbreiding, echter is er géén bedrading voorbereid, waardoor stoelverwarming achterin, autoalarm en esp niet te realiseren is... :swear

Ook zitten we te denken om deze auto een mooie 'OPC' look te geven, echter hangt daar wel een prijsje aan :vertag

Die mod's die jij daar noemt zijn prima te realiseren.

Kost alleen wat meer moeite :afro

Maar mooie SW :wub

Groet jraaf

De 'OPC' look is wel prima te realiseren, kost wat, maar dan heb je wat :D

Die bedrading die mist? Mogen we haast wel een andere kabelboom en bijbehorende aansluitingen aanleggen ofzo... :hmmz

Zie dat eigenlijk niet zo zitten, dan zal de hele auto zowat gestript moeten worden :P

Had eerder verwacht dat het er wel was, aangezien de auto als uitvoering 'Executive' is verkocht aan mijn ouders... :vertag

Omdat er geen bedrading aanwezig was op plekken voor uitbreiding, begonnen we toch te twijfelen aan uitvoering, toch maar gebeld met de Opel Dealer, resultaat uitvoering: Temptation :swear

@hb96 wrote:

Die bedrading die mist? Mogen we haast wel een andere kabelboom en bijbehorende aansluitingen aanleggen ofzo... :hmmz

Zie dat eigenlijk niet zo zitten, dan zal de hele auto zowat gestript moeten worden :P

Als je wilt modden moet je er wel wat voor over hebben. Het is geen ' snap on' bouwpakket zo een vectra :mrgreen:

Voorts zijn er verschillende kabelboom delen dus de hele vec strippen is onzin. Score een tis cd op MP en je kunt het uitzoeken.

Als je een verwarmde achterbank wilt modden heb je de volgende items nodig:

Achterste middenconsole knoppen unit (ebay.de ongeveer 25 euro)

Verwarming matjes voor de achterbank (vod, ongeveer 200 euro)

Kabelboom voor bediening van middenachterconsole naar de rec achterin. relai en zekering op de rec aansluiten, das wel ' snap on' :agent

Kabel van af de matten gewoon onder de vloerbedekking door vrotten met een bbq spies of iets dergelijks. Relai en zekering en gaan met die banaan :afro

Pin me er niet op vast maar ik zuig dit nu uit mijn duim. Het lijkt mij niet zo een moeilijke mod. Alleen de bekleding van je achterbank los en vast is een K klusje.

Groet jraaf

Jeuj!! Auto net weer terug gekregen van de spuiter; iemand had de linkerachterkant in de kreukels gereden toen ik m koud 2 weken had :

dymyte9y.jpg

qu6une9e.jpg

Als extraatje ook meteen alle 4 de velgen laten polijsten en coaten; zien er als nieuw uit nu! 8-)

Hallo peeps,

Weer een Opel na mijn Omega 2.5 24V 3jr geleden te hebben verkocht.

Jammerlijk, omdat de uitlaatspruitstuk bouten af begonnen te breken, en me dus voor de tweede keer een klap geld zou gaan kosten om dat te laten repareren :(

Gisteren gekocht :thumbup 16i16V hatchback bj:05-1996, 210K km op teller.

Nu onder het rijden in de hogere toerentallen begint de motor in te houden, stationair en gewone toerentallen rijd de auto perfect.

Type motor met 4 inlaatbuizen bovenop.

Probeerde foto van auto bij te plaatsen maar lukte niet :(

Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt om foto toe te voegen?

Terug
Naar boven