• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Pfffffft.... Mooie ride :shock:

Skirts een keer goed in de lijnzaadolie zou em ook goed doen. Worden ze nog zwarter van. Zowiezo top keuzes uitgevoerd :thumb

Bedankt allemaal! :thumb

De skirts wil ik zeker nog eens laten meespuiten. Ik denk dan dat ik beter wel facelift-skirts kan pakken die al gespoten zijn.

De achterklep, voor- en achterbumper moeten ook tzt nog worden gespoten. Daar zitten aardig wat beschadigingen op namelijk. En misschien dan ook gelijk een dakspoilertje erop. Daarna is ie wel af denk ik. :D

Ik wil alleen eerst de Kadett helemaal 100% hebben voordat ik met de Signum verder ga. :wub

Mijn Signum heeft helaas een iets andere vormgeving gekregen,op een voorrangsrotonde :cry

2015Signum.jpg

@Wbruininks wrote:

heb de mijne ook verlaagd, 3cm aan de voorkant, ook niks van te zien :(

Jij hebt toch een GTS

Dan is deze vanaf Fabriek al 20mm lager als je er dan verlagings veren onderzet van 30mm gaat hij nog maar 10mm zakken

De 30mm is ten opzichte van de standaard

Er word vaak gezegd, als je lager gaat dan 4cm is het verstandig om ook kortere dempers te monteren.

H&R heeft volgens mij een goede set met 4cm voor de Vec.

Gisteren de Vectra voorzien van een laagje Poorboy's Black Hole en daarover een laagje Collinite 845 wax. Kunststof behandeld met AutoGlym Bumper & trim gel. En natuurlijk een aantal foto's gemaakt :agent

Grotefoto-LYKNDD4Q.jpg

Grotefoto-HZE37C7E.jpg

Grotefoto-SUBNXDRB.jpg

Grotefoto-HZSPR3ZM.jpg

Grotefoto-G4FEZCM4.jpg

Grotefoto-QP4DDLXS.jpg

Grotefoto-JSROUO7A.jpg

Terug
Naar boven