• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Inmiddels afscheid genomen van m'n oude trouwe Vectra. Na 9,5 jaar Vectra gereden te hebben is dat tijdperk voorbij en ging ie toch bij 220.000km al naar de sloop. Helaas was ie niet zo goedkoop als m'n eerste Vectra (die reed bijna voor niets...), toch aardig wat plezier en km's van gehad.

2cpcghy.jpg

Nu overgestapt naar een Omega B2 uit 2001. Zit nog wat werk aan, maar hoop deze met z'n km stand van bijna 85.000 nog een tijdje te kunnen rijden. Over rotondes scheuren zoals dat met de Vectra's ging, gaat dat nu (nog) niet, maar ik rij weer comfortabel door 't land. ;)

2qxtagg.jpg

Ik heb het nooit gehad, maar denk toch wel een schroefset :) Hoor veel mensen er positief over, ook op dit forum.

Dikke signum trouwens!

Mooie Sig inderdaad! Ik heb er ook een schroefsetje op zitten, en dat rijdt prima. (zie hier)

In combinatie met deze velgen is lekker laag wel een pré, en met veren kan je tot 3 cm gaan volgens mij. Lager kon ik niet vinden in ieder geval. Nu ben ik zo'n 12 cm gezakt.

De Sig van jouw mag er zeker zijn Astrawez, denk dat ik dan toch maar ff door spaar en een goede schroefset te halen, want dit jaar komt er nog een dubbele uitlaat links/rechts onder van rvs en heb nog meerdere update's tzt in de planning. Maar ben ook druk bezig met mijn tweede auto een Corsa 1.4 16v die helemaal GSI is uitgevoerd en daar komt een beetje audio in te liggen.

Mijn Vectra C1 SW

18inch Velgen

Irmscher achterbumper plus Clean kofferklep

Irmscher grill

OPC Look uitlaat

Voor de rest nog niet veel aan gedaan.

Foto-MU3XKZDW-D.jpg

@arjontje wrote:Ik had mijn nieuwe Vectra in de zomer toestand nog niet getoont.

het is een temptation exelence met 1,8 motor.

IMAG0367_zpsaikdgfqo_edit_1429723401755_zpsofptrmgo.jpg

Mooi ding, helemaal zilver staat erg chique.

Sinds vorige week woensdag proud owner of:

10422384_817247088344574_2240404106993540563_n.jpg

Vrijdag al af kunnen slepen naar de garage vanwege een kapot druklager, zit nog veel werk in maar gaat mooi worden!

Nou, t is een beetje jammer, blij heeft 250.000 op de teller, ben opzoek naar een revisieblok, om over te zetten, carrosserie is ook niet bepaald gaaf, en de kleur vind ik niks, maar zo hou ik mezelf bezig

@stefkee3 wrote:Nou, t is een beetje jammer, blij heeft 250.000 op de teller, ben opzoek naar een revisieblok, om over te zetten, carrosserie is ook niet bepaald gaaf, en de kleur vind ik niks, maar zo hou ik mezelf bezig

HUH ....

Had je dan niet beter naar een andere kunnen zoeken :jerry

Of heb je hier flink wat plannen mee ?

Ander kleurtje erover ....

3 liter blok of de 2.5 ?

@-BlendjuH- wrote:@stefkee3 wrote:Nou, t is een beetje jammer, blij heeft 250.000 op de teller, ben opzoek naar een revisieblok, om over te zetten, carrosserie is ook niet bepaald gaaf, en de kleur vind ik niks, maar zo hou ik mezelf bezig

HUH ....

Had je dan niet beter naar een andere kunnen zoeken :jerry

Of heb je hier flink wat plannen mee ?

Ander kleurtje erover ....

3 liter blok of de 2.5 ?

Blijf bij de 2.5, deze zuipt me al meer dan genoeg (of de 3.0 moet zuiniger zijn?)

als ik de roest eruit wil halen moet ik hem toch opschuren, dan kan ik hem gelijk van voor tot achter overspuiten in een wat schappelijker kleurtje ja (weet iemand trouwens hoe dat rdw-technische zit? op de kentekenpapieren is ie namelijk grijs?)

Terug
Naar boven