• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@lynx84 wrote:Mijn nieuwe aanwinst!

Stond 240k op de klok, kwam er echter een uur geleden achter dat behalve de distributie de koppelingsplaten inclusief vliegwiel al vervangen zijn ook bij 195k. Top!

Kan iemand me btw vertellen welke uitvoering dit is?

Gefeliciteerd. Nu lekker veel kilometers maken ermee.:)

En snelle aflevering, dat duurde geen week.

Voor de uitvoering, die velgen horen er niet op. En de bekleding zijn de standaard ruitjes bekleding. Luxer is half leer en geheel leer. Je hebt wel luxere radio met navigatie. En je hebt het stuur er al op van de update C2 uitvoering maar nog wel neus van C1. Eind 2005 kwamen de volledig update C2 uitvoeringen met de nieuwe koplampen.

2roqslz.jpg

@zwolle

29n71tz.jpg

@lynx84 wrote:Mijn nieuwe aanwinst!

Stond 240k op de klok, kwam er echter een uur geleden achter dat behalve de distributie de koppelingsplaten inclusief vliegwiel al vervangen zijn ook bij 195k. Top!

Kan iemand me btw vertellen welke uitvoering dit is?

Gefeliciteerd met je vectra.

Dit is een v-line. Herkenbaar aan de zwarte raamlijsten, zilvere dash en deurlijsten en pookknop en cd70 met CID .

De velgen zijn niet origineel. Hij is geleverd met 7 spaaks velgen.

De v-line is een uitgeklede versie met een paar "extra's"

Veel veilige km's toegewenst

Ik wou bijna zeggen, een Vectra cabrio, verdomde mooie jongen!

Maar blijkt dus een zwarte petje te zijn op de wagen. Weet niet wat ik er van moet vinden, de A/B lijsten springen er wel een beetje uit zo, hoe zou het zijn als dat ook zwart was? Photoshopje doen?

Sory maar had alleen pain.net beschikbaar :puke

Terug
Naar boven