• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@kadettgte@freeler.nl wrote:@gorothegreat wrote:Hai iedereen,

Zal mezelf even voor stellen. Was sinds enkele maanden in het bezit van een Zafira uit 2005. Vorige week nog ingeruild voor een Vectra station uit 2007. Wat een vooruitgang qua comfort en rijervaring is dat! Het is een 1.9CDTI met 150pk en automaat. Binnenkort komen er mooie 18inch zwarte velgen eronder en dan maak ik de auto mooi schoon en komen er nieuwe foto's.

b17dd3296092a0a4ee56877b14b4e435.jpg
ff957ca0c314795423aa3618e982e91e.jpg
07798bc361c3dd4d4203b7d790c6ce09.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

:thumb Veel plezier met je Vec stw...

016_zpsp8wc15n4.jpg

Ook bedankt en wauw!!! Wat een gave bak!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

alweer meer dan 1.5 jaar in het bezit van mijn Vectra B 1.8 16V business edition uit 2000

4t9icp.jpg

5xs6l3.jpg

212ixw6.jpg

koplampen zijn vervangen door exemplaren met Angel eyes, 17 inch velgen,

distributieriem, olie, koelvloeistof, alle filters, bougies, remmen achterzijde, vervangen 2 maand geleden bij 225,493 km

afgelopen weekend remmen voorzijde

binnen kort kijken voor een nieuwe radio, en zorgen dat de achter luidsprekers het weer gaan doen

Terug
Naar boven