• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Nog wel een simpel vectratje
lssh0dh6knqo2b4alfuy17a3fa692a7d.jpg

Zelf rijdt ik nog met mijn 1,5ste Vectra en heb hiermee pas geleden de 275000km gepasseerd.

Foto is van dit voorjaar ;-)
2018Signum.jpg

Geweldig Leo , het blijft een plaatje. We moeten ze nog maar eens naast elkaar zetten voor een shoot.

Groete Bas

Mooi man ?????? ,

Ps , wel het verkeerde forum maar wat gebruiken jullie voor app om makkelijk toegang te hebben tot forum.? Nu moet ik steeds inloggen via website ??

Zal nog even duren @leo net spuitwerk rondom laten uitvoeren, volgende maand wielen opknappen en laten coaten. Dan mag hij in de schaduw van jou prachtige bolide staan :cheers:

[quote quote=18363428]
wpml_good.gif
wpml_good.gif
We houwen contact Bas ? De Vec van mij heeft deze week heel groot onderhoud gehad eerst nw radiator thermostaat div slangen vervangen daarna o,a de koppakking distributie Riem spanrollen en nog een beetje losse attributen !!nu ff klaar hoop ik ??[/quote]

Dat klinkt als een duur grapje! Doe je het zelf of laat je het doen door een garage?

Ik ben wel namelijk benieuwd wat groot onderhoud kost. :scratch:

Groot onderhoud incl apk zonder te veel narigheid is 500.00 gemiddelde kosten in mijn geval vectra c opc. Maar volgende maand zal ik rekening houden met 1250.00 euro. Grote beurt apk 4 banden schijven blokken rondom als extra werk. B-)

Thanks voor de berichten.

Afgelopen vrijdag heb ik dan ook besloten om groot onderhoud te laten uitvoeren door een dealer. Ik heb zelf weinig tot geen technische kennis en ben daarom niet in staat om grote klussen zelf uit te voeren.

Wat er bij mijn Z28NET gaat gebeuren is het volgende:

1x grote beurt
6x nieuwe bougies
2x nieuwe winterbanden <-- waren niet voldoende voor Duitsland
eventueel de aandrijfriem (als deze gedaan moet worden)
en een leenauto voor 1 dag

Dit alles gaat mij +/- 1200 euro kosten en vind ik, gezien de hoeveelheid werk, meevallen aangezien het best vol is onder de motorkap.

Daarbij komt dat wij nog niet van plan zijn om afscheid te gaan nemen van onze fijne Vectra (Alias Black Mamba - de wolf in schaapskleren)

lwlhq4ibfkyfwhehjh044pablvtibf6n.jpg

Beurt apk met Snowflakes gemonteerd met nieuw rubber,Remklauwen netjes gemaakt dus hij kan er weer een jaartje tegen ??????

Groete Bas

Terug
Naar boven