• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@spaeke jazeker ik vind het het mooiste model Vectra. Vroeger hadden wij thuis ook al dit model :applause02: . Nu heb ik nog wel een iets dikkere want het is de enige 2.5 sport edition 2, dus met de meer betrouwbare motor dan de 2.6 :yes:

Goedemorgen B-)

Ik ben Maarten, 39 , getrouwd, 2 kinderen (11 en 9), kom uit Emmeloord.

Afgelopen 5 jaar in een W124 200d gereden, ik zocht eigenlijk een C of E klasse op benzine + trekhaak , maar voor mijn budget vond ik alleen autos met roest...

Aangezien ik de Vectra C altijd mooi heb gevonden (lijnen, interieur en de ruimte) en ik hier veel kon lezen over de verschillende motoren (1.8 , 2.2 en 3.2 etc) die in mijn prijsidee vielen ben ik daar verder op gaan zoeken. Had hier op het forum al een vraag gesteld over een Vectra A 2.5 V6 die in Swifterbant stond, maar die was voor ons niet ok. Heb ook een Vectra C1.8 gevonden maar die was fink gebruikt.

Sinds gisteren hebben wij nu dus een VECTRA C 2003 3.2 V6, gekocht in Marum en komt waarschijnlijk uit de region Groningen. Misschien is de auto hier wel bekend. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

We gebruiken de auto niet voor woon-werk verkeer , puur voor de boodschap, familiebezoek , vakantie ed, dus hij gaat een rustig leven tegemoet. Tips en trucs zijn welkom!

sot6jlj8ozwy7rfikm36q7lyry89wzmf.jpg
wlmkzswmgk1wm0ly1nbk0e98l35kezw1.jpg
e5bohlmva9j8qph11axi887pw5oju1oz.jpg
a8c0rycy94kmuwbmacx0gwzrpu2ukplk.jpg
nob5ddtc74psqq4qsshze6gtr9e2oqc1.jpg
xqd41pq2o005f7w78kg6idm581ftstig.jpg
ala11quggkbmiyjh9pehtqdrhia02j62.jpg
4dx7hgaeaqxr6s7paeeeblytk2lziord.jpg
u7umoesvpu7yjh5ix9qgqtyy2you8lns.jpg
seazla4mqs3na03a58f7k3rvw3k5i180.jpg

groeten Maarten

Goedendag,

3 weken geleden mijn Vectra c ingeruild voor een verse Vectra c. Nu een GTS.

Ben nieuw op het forum maar dit is wel mijn 3e Vectra.

ntwxew3sd4l51e43hl26o4dofs43ekir.jpg
cazhz2qximkymlbfpnqx94x9waoy2ep5.jpg

[quote quote=18364571]Goedendag, 3 weken geleden mijn Vectra c ingeruild voor een verse Vectra c. Nu een GTS. Ben nieuw op het forum maar dit is wel mijn 3e Vectra. [/quote]

Het lijkt wel een kopie van de mijne toen ik hem kocht of wel een prachtige auto :good: :applause02:

Dit is de mijne

[quote quote=18364459]Mooie Vec @maarten veel fijne kilometers geweest maar dat zal zeker lukken met zo’n dikke 6 porter. Groete Bas[/quote]

Dankjewel! ben nu alles een beetje aan het ontdekken, tis toch al 16 jaar oud met wat ervaring dus beetje koelvloeistof en olie etc in de gaten houden end e tank leeg rijden....

Het enige wat nu echt niet werkt is de ruitensproeier, reageert niet op de hendel, dus ik duik nog in de how-to's.

Ik vind het vooral heel fijn dat de 3.2 niet zo bijterig is, vrij rustig onderin.

gaat vast wennen,

groet

Maarten

[quote quote=18364660]

Smaken verschillen gelukkig

[/quote]

Zeker, vind het zo ook helemaal niet lelijk, alleen vanaf daar omhoog?

Gave uitlaat! Waar kan je die aanschaffen? En past dat in een standaard Vectra C2 bumper of moet daar een aparte of andere bumper en/of lip voor gemonteerd worden?

Na acht jaar en met 262K op de klok, heb ik mijn Opel Vectra GTS 2.2i 16V Elegance moeten verkopen. Ik had al een aantal GoPro filmpjes gemaakt en hiervan het een een compilatie gemaakt als tribute aan de GTS B-)

Deze 'roadmovie' is te vinden op YouTube:

9uwqndschu57egh3yeqfop5qiw4su30t.jpg

[quote quote=18369473]Na acht jaar en met 262K op de klok, heb ik mijn Opel Vectra GTS 2.2i 16V Elegance moeten verkopen. Ik had al een aantal GoPro filmpjes gemaakt en hiervan het een een compilatie gemaakt als tribute aan de GTS
wpml_cool.gif
Deze ‘roadmovie’ is te vinden op YouTube:
[/quote]

Leuk filmpje,goeie muziek,sommige punten komen me bekend voor :good:

Terug
Naar boven