• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

Goedemorgen ik ben sinds gisteren in het bezit van een opel signum 2.2 z22 nu krijg als ik 5 minuten aan het rijden ben de melding van band rechts voor teweinig lucht ik weet dat dit de sensor is maar nu ging vanmorgen ook een olie kannetje branden in het oranje me oliepeil is iets meer dan 3/4vol op stok zou dit de oliedruksensor zijn of iets anders zelfde motor als een vectra c

[quote quote=18369880]

HarryBarry wrote:
Na acht jaar en met 262K op de klok, heb ik mijn Opel Vectra GTS 2.2i 16V Elegance moeten verkopen. Ik had al een aantal GoPro filmpjes gemaakt en hiervan het een een compilatie gemaakt als tribute aan de GTS
wpml_cool.gif
Deze ‘roadmovie’ is te vinden op YouTube:

Leuk filmpje,goeie muziek,sommige punten komen me bekend voor
wpml_good.gif
[/quote]

[quote quote=18369882]Leuk man @harrybarry , en wat rij je nu…?[/quote]

Thnx voor de complimenten. Meer GoPro filmpjes gaan nog wel volgen, is namelijk erg leuk om de films te maken en te monteren.

Ik rijd nu een Insignia 1.6T business Edition uit 2011 en hopelijk volgend jaar ook mijn gerestaureerde Kadett Coupé uit 1978 :-)

06tcsc7s3wnqld62ynf9g0rnfk95fzd6.jpg

00wb43ixj9m1bfgqunss9pq7xhsr98cz.jpg

Goedendag mijn naam is Dennis en nieuw op het forum.
Sinds 2 weken in bezit van een Vectra GTS 2.2-16V DTI automaat.
Heerlijke auto om in te rijden. :yahoo:

<p style="text-align: center;">Heey @David, die kleur zie je niet vaak. Wat heb je voor problemen met je Bed....?</p>

<p style="text-align: center;">Heey @David, die kleur zie je niet vaak. Wat heb je voor problemen met je Vec ....?</p>

Ja klopt vind t een pracht kleur.

Ik heb de probleem dat mijn auto niet wilt starten en als deze start gaat ie in noodloop op 1400 rpm.

Ik heb deze uitgelezen foutcode

P0340 (nokkenassensor)

Deze vervangen die is weg.

Nu p1120 (gas position sensor 1)

Gaspedaal vervangen.

Nog steeds niks oom maar LLM vervangen en gasklephuis vervangen

Dacht dit moet wel helpen maar helaas.

Nu de ecu vervangen nog steeds niks en ik heb geen idee wat het nog kan zijn. Misschien moet ik de zekering kast schoon maken maar lijkt mij onwaarschijnlijk :help:

Kzie hem nu net op marktplaats staan , toch niet zo'n fijne auto als dat je had gehoopt?

Wel jammer het is een mooie wagen!

Wat heeft de brandstofpomp met de p1120 te maken dan?

Want als deze gestart is (uiteindelijk) dan blijft ie op 1400 rpm draaien en reageert de gaspedaal helemaal niet

Hey allemaal,

Pas een dikke Vectra C uit 2007 aangeschaft.
Executive uitvoering, V6, automaat, zo'n beetje alle opties op n schuifdak na, irmscher spoilerpakket.
Dealer onderhouden, paar kleine schoonheidsfoutjes aan de buitenkant, wel beetje hoge km stand van 219.500.

Potverdikkie wat rijdt dat lekker zeg.
Hiervoor een Swiffert sport gehad en daarvoor een Vectra B sport uit 2001.
De Vectra C stond al een tijdje op mn verlanglijstje nadat de B kapot liep en ik uit nood de Swift moest kopen.

Naast de Vectra heb ik nog een Opel Monza 1979 (2.8, automaat en is te koop) en een Chevrolet K30 (6.2 V8 diesel).

Groeten, Rob

j09fdec8l4vmi7lrj7nzuy0r2wunvntz.jpg
0cn7fs9fnoyz08ff4uqu5hhqbrj5kl4f.jpg
mfoo85x4tk76wj73myhvre4sh91uq5m8.jpg

Mogguhh @Rob mooie slee man hoop dat je er een hoop plezier mee gaat hebben. Hebben wij ook al jaren ?????

een gezellige bijeenkomst (meeting) zou ook wel weer eens leuk zijn ???

[quote quote=18380555]n gezellige bijeenkomst (meeting) zou ook wel weer eens leuk zijn ???[/quote]

Dat is zeer zeker geen verkeerd idee :toppie:

groet michel

Ben weer terug bij de vectra ?

Na de laatste vectra b2 station en corca c diesel gekocht... Steinmetz uitgevoerd... Deze een jaar gereden met veel plezier moest hij weg omdat ik ineens in elkaar zakte ( bleek dus ms te hebben) omdat ik in een rolstoel terecht kwam een meriva a aangeschaft... Vrouwtje vond hem heerlijk rijden maar aangezien ik een jaar op een aangepaste vaste rolstoel moest wachten deze 3 weken geleden ingeruild voor een vectra c1 caravan automaat en hier kan ik zelf weer in rijden ?meer ruimte voor de rolstoel.. En boodschappen kunnen er ook nog bij... Dus ben weer terug op t bekende nest... Afgelopen 3 weken dus ook bezig geweest om de vectra weer naar eigen smaak te maken... Android radio erin.. Carbon wat binnen geplakt was verwijderd, vloermatjes erin pennetje voor t lampje in het handschoenenkastje geplaatst, carbon op de deur stijlen geplakt, gister nieuwe velgjes plus nieuwe rubbers erom en vandaag de koplampen gepolijst... ??
iyxxdz0dvty5eici3dql25lcdclnz5mn.jpg
8ttnf88hlsvxq24utbdn36228vakq9ds.jpg
3s8ccwnlkwxoj731zcf9odmgf1wdawtm.jpg
lwppddfc6l8xrw2u2i2iq6b6oy7ugl3x.jpg
10nifougfi6ilsb7zz6x75c0f1oqg7ws.jpg
s9unb22rbb4jzpm8jz00rkajnvg7g55w.jpg
l571pz8h4cs1ep4smvfxm9wc3u1lqr9t.jpg
gdu8mwg5b65a1r9gklmwshe4net7jvp7.jpg
h834d46dskmw5q3fven89fi25cl9rcah.jpg
dt8hxcqvnpzn62hlburfd15dw9318goc.jpg

Terug
Naar boven