• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Vectra

@blendjuhh super heftig om te lezen man take care. Super gave Vec weer en ruimte is gigantisch, welke radio heb je gekozen en waar ben ook al poosje opzoek maar zoveel rommel te koop.

groete Bas

Zeker een dikke slee,ben er tot nu toe heel tevreden mee, op 1 puntje na...

Nu eens kijken of ik het af en toe uitvallende dashboard kan (laten) fixen.
Rare is dat het hele dash uitvalt, maar er verder alles blijft werken, zelf de verklikker van de knipperlichten.
Bediening alarmlichten, of openen deur, of auto uitzetten en opnieuw starten, dan doet alles het weer.
Ik vermoed een slechte stekker verbinding of iets dergelijks.

Thanks Outzy en spaeke...

Ben wat dat betreft heel makkelijk eronder ?shit happens en t is wat t is... Ben blij met elke stap voorwaarts want ruim een jaar terug kon ik heel erg weinig zelf en nou doe ik weer dingetjes waar ik vrolijk van wordt ?

De Android heb ik van aliexpress afgeplukt... Heeft toen in de meriva gezeten... T enige waar t mij om ging was de navigatie want mobiel is leuk maar dat gekloot met kabels over je dashboard :negative: en hij speelt netjes de dab bluetooth radio en eventueel cd's af..

Het uitvallende dashboard heb ik ook gehad bij mij was het uiteindelijk de massakabel die niet goed meer was die heb ik vervangen voor een gevochten massakabel en het was voorbij

[quote quote=18381983]Het uitvallende dashboard heb ik ook gehad bij mij was het uiteindelijk de massakabel die niet goed meer was die heb ik vervangen voor een gevochten massakabel en het was voorbij[/quote]
Waar zit die kabel? achter het dash zeker?

kztbbkn6p0sqhxdtu3t0ntaxtakdl8h1.jpg
zie gevlochten kabel die gaat naar je veerschotel

Kabel doorgemeten en ook weerstand tussen verschillende elementen in de motorruimte en accu min. zeer weinig weerstand, dus dat zit wel goed.
Binnenkort effe langs bij mn monteur voor t dash. Stekker controleren

Nog wat eigenaardigheidjes gevonden, iedere keer na tanken moet ik nogal lang doorstarten.
Bij indrukken sport knop, krijg ik in t dash geen sportstand icoon voor de automaat, mis ik wat?

Weet nu inmiddels hoe ik de ac aan en uit kan zetten en dat met licht aan en ruitenwisser op interval, dat ie automatisch sneller/langzamer wist.
Zo leer je iedere rit weer wat bij.

[quote quote=18380761]

spaeke wrote:
n gezellige bijeenkomst (meeting) zou ook wel weer eens leuk zijn ???
Dat is zeer zeker geen verkeerd idee
thanks01.gif
groet michel[/quote]

Lijkt mij ook leuk , dan kom ik ook in mn GTS

En Blendjuh.. welke radio heb je erin gezet ?
Ik wil ook wat nieuws voor in mn auto

Huiting88...

Deze is bijna t zelfde maar er staan er genoeg oo. Ik heb dan wel de quad core en 4gb gekozen omdat dit vorig jaar als beste werd genoemd.

€ 160,96 25%OFF | PX6 Dsp 4Gb Android 9.0 2 Din Auto Gps Voor Opel Vauxhall Astra H G J Vectra Antara Zafira corsa Vivaro Meriva Veda Dvd-speler

Mochten mensen opzoek zijn naar zo een radio maar dan zonder de Astra vouw ( weet niet hoe ik het anders moet noemen ). Je kunt ze nog vinden ( goed zoeken :) ) op amazon.uk en aliexpress ( type: "vectra radio 2 din 6.2" ).

Zo, de vectra is weg dus tijd voor een nieuwe :good:

En we zijn terug met een 1.9cdti Cosmo automaat...

Gordijntjes en nieuwe velgen nieuw rubber erop en gaan..

Oud en nieuw

vbqo2gegyygklcfl9ez54egnk07zmzrd.jpg
jf656czgflkv281zng3n3pvh6xe9i0sw.jpg
0mhmr33ca0nhw6mj7qm5uo3ap84ej2n4.jpg

Terug
Naar boven