• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je Zafira

kleine up-date van mijn dash/ bestuurings aanpassing

580207_532822246782599_1869458326_n.jpg

Sinds vorige maand in ons bezit deze cosmo en vorige week eindelijk op kenteken ;

Hij rijdt super met die 2.2 automaat. Zeker op sportstand alleen zuipt ie dan meer dan mezelf op vrijdagavond :jerry

Verder is hij voorzien van alle gemakken zoals dubbel xenon met koplampreiniging,afneembare trekhaak,panaramadak,stoelverwarming voor en pdc voor en achter king:

@vectra208v wrote:@Pat70 wrote:Sinds vorige maand in ons bezit en vorige week eindelijk op kenteken ;

20130608_164358_zps4fa04426.jpg

ff zichtbaar gemaakt ;)

mooie zafira...veel plezier ermee

Was er nog mee bezig maar evengoed bedankt :thumbup

Ben er heel blij mee. hoop dat ie t net zo goed gaat doen als de vectra die we verkocht hebben. Ruim een ton mee gereden en nooit gezeik mee gehad. Was dan ook wel een B :D

Mooie wagen ! Geïmporteerd begrijp ik ? Zelf gedaan ? Ik had mijn vorige wagen ook geïmporteerd uit duitsland.

@udo wrote:Mooie wagen ! Geïmporteerd begrijp ik ? Zelf gedaan ? Ik had mijn vorige wagen ook geïmporteerd uit duitsland.

Dank je :thumbup

Ja heb m zelf geïmporteerd. Is nu onze 4e die we uit duitsland halen. Vroeger was t een hoop gedoe maar stelt nu steeds minder voor.

Heb de bpm op catalogus waarde laten berekenen (ondanks de berg aan opties). Was een stuk goedkoper dan op CO2.

Hallo zaffifans, ik zou dolgraag mijn auto willen laten zien maar ik weet niet hoe ik de foto's hier krijg, heb wel een how-to gelezen via photobucket of zo maar op een of andere manier lukt het me niet. :swear

@Red-evil wrote:Hallo zaffifans, ik zou dolgraag mijn auto willen laten zien maar ik weet niet hoe ik de foto's hier krijg, heb wel een how-to gelezen via photobucket of zo maar op een of andere manier lukt het me niet. :swear

als je de foto's upload naar www.photobucket.com zie je naast de foto zie dan een aantal links staan,daar staat ook IMGcode...die moet je aanklikken/kopieren en dan plakken in je bericht.

ps. Je moet wel een account hebben bij photobucket dus als je die nog niet hebt...even registreren.

je mag de foto ook wel naar mij toe mailen dan zet ik hem er even op.(vectra208v@hotmail.com)

gr.Paul

Ja ja, stukje bij beetje. Schijnt nogal een rotklus te zijn om die lijsten te spuiten. En als iemand een achterbumper voor me heeft, laat maar weten.

@Rickyyy wrote: Inmiddels zitten de 19" velgen er netjes onder met Eibach verlagingset inclusief Billstein dempers.

FA94D32B-22F3-4166-A1F7-50F46D1271C2-8844-0000079A490E29E7.jpg

hoeveel mm heb jij je zafira verlaagd ?

He Nova... op de auto is toen de tijd een OPC-line pakket gekomen, d.w.z. een spoilerkit rondom, emblemen, grill en velgen. Tenminste dat is mij vertelt door de Opel dealer. ;) .Nu ben ik langzaam bezig om hem meer opc uiterlijk te geven.

Terug
Naar boven