• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier jouw schaalmodellen verzameling

origineel gepost door PAASHAAS

Zeg rob, verzamel jij ze uberhaupt ook of is het alleen maar voor de handel ? Dit vroeg ik me even af

na aanleiding van je eigen opmerking "Maar ik hou er een andere manier van uitstallen over dan de meeste hier: D"....

Puur verzameling... niet voor de verkoop...

Ik heb nog geen geschikte vitrine gevonden waar ik de modellen in wil zetten... Momenteel ook niet echt de ruimte voor. Vandaar dus mijn pas-en-meet stapelmethode :angel

Verkoop ook wel modellen, maar om het nou handel te noemen :hmmz

origineel gepost door Black Magic

nee piet verkoop niets van mijn eigen verzameling heb nog wel veel dubbele en die staan op marktplaats

dat snap ik ,ik ben aan het wachten tot de 400 uitbouw van revell er is die wil ik er nog wel bij ;)

origineel gepost door Rob-Epe

Puur verzameling... niet voor de verkoop...

Ik heb nog geen geschikte vitrine gevonden waar ik de modellen in wil zetten... Momenteel ook niet echt de ruimte voor. Vandaar dus mijn pas-en-meet stapelmethode :angel

Verkoop ook wel modellen, maar om het nou handel te noemen :hmmz Ha nee, okee...duidelijk king::P

Op zich zijn die Bertby's van Ikea wel aardig... maar om er daar dan 10-12 van naast elkaar te hebben :sleeping

Mooie verzamelingen allemaal :thumbup

Zal over een tijdje ook maar eens een paar foto's maken van mijn Opel miniatuur verzameling.

black magic,die mata b's uitgebouwd zijn dat zelfgemaakte of komen die van een fabrikant zo af,ben namelijk nog op zoek naar een mooie uitgebouwde manta b zodoende de vraag:)

origineel gepost door piet

black magic,die mata b's uitgebouwd zijn dat zelfgemaakte of komen die van een fabrikant zo af,ben namelijk nog op zoek naar een mooie uitgebouwde manta b zodoende de vraag:)

Er staat er 1 op ebay.nl... Objectnummer: 260213372763

Staat bij dat die niet zo netjes gebouwd is... prijs is wel extreem te noemen: Startbod: EUR 159,00

3f43_1.JPG

4154_1.JPG

vind die i200 uitvoering echt mooi ook eigen creatie?? en die kit wat je hebt liggen louwe voor die uitbouw naar 400 waar is dat te verkrijgen of doe je die toevallig weg??:D

damn die eerste 2 op de foto van jou black magic wou dat ik die zo ergens kon uithalen of een adres kon vinden voor die uitbouwset geweldig supermooie verzameling:thumbup

@ Louwe: mooie manta b creaties :o :thumbup

Toevallig een paar van ebay.de af ? Ik zie er een paar die me zo bekend voorkomen :P

origineel gepost door piet

dju:o :o dat is idd een behoorlijke prijs ja

Stond er eerst op voor meer dan 180,-....

Staat ook bij gebouwd door SD Modelcartuning... en dat zegt wel genoeg hier dacht ik zo... :thumbdown

Die Manta i400 uitbouwsets komen van Uli Nowak.

Op zich wel mooi spul.

origineel gepost door Black Magic

piet hier het adres

www.ulinowak.de

mocht je voor een i200 wat nodig hebben heb ik dat wel liggen zoals 3 delige achterspoiler , wielen en tevens ook de stickers voor een i200 of 400

ok bedankt stuur je wel ff u2u:thumbup

Hier ook mijn verzameling... Als ik zo snel kijk in een zelfde vitrinekast als die van Paashaas:P

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

e.jpg

f.jpg

g.jpg

h.jpg

De enige opel die ik heb is de C-kadett helaas... 1/43 Shuco, Als iemand hier nog een D-kadett kwijt wil, 1/43, 1/24 of 1/18, stuur maar n U2U.

Het probleem voor mij is dat ik pas 16 jaar ben en geen zin heb om heel veel geld uit te geven aan een vrij moeilijk te vinden opel schaalmodel, dat vaak ook niet heel erg net is afgewerkt... (er zijn dr ook bij die egt super zijn afgewerkt hoor).

gr Bart:puke

:worsBTW Super verzamelingen allemaal:wors

Tip: Verkoop al je niet-Opel's... heb je in ieder geval wat meer te spenderen aan Opel's.

Kadett D 1:43 is er van Schuco (4/5-deurs) en Minichamps (3-deurs en caravan). Ja en dan de oudere modellen van Gama.

In 1:25 is door Mattel Hotwheels de Kadett D gemaakt...

En in 1:16 is er een RC model Kadett D gemaakt.

ok bedankt... 1/43 schuco zou mooi staan naast de c coupé:P nu alleen nog zien te vinden,,, schuco is ook een niet al te duur merk he.. de c kadett coupe zag ik op een markt staan voor 18,50. heb m meegekrege voor 14,-

DIt is dus precies zo iets als ik zoek, http://www.snuffelcorner.nl/verzamelingen/modelautosmodelbouw/schuco_opel_kadett_d___143102682.php

Maar de rest ga ik dus niet verkopen... De meeste heb ik toch al weer een aantal jaren, en het zijn allemaal Bburago en Maisto en dergelijke. Mag je blij zijn als je voor een 1/18 nog 5 euro krijgt

grz

Terug
Naar boven