origineel gepost door astradti
origineel gepost door pipo
:wtfhee das nie mooi

maar denk dat joep dat ook niet wist hij heeft hem ook zo als coupe met 2,5 gekocht van enne man uit lierop:fy1 [noem gen namen].maar die naait er wel meer:cry
en motor omwisselen naar een andere zou hij al helemaal niet doen die brengt meestal alles naar de garage.het is en eerlijke vent niks mis mee en als hij wist dat hij niet goed was had hij hem ook niet zo verkocht.durf ik me hand voor in het vuur te steken.hij heeft al zijn spul ook verkocht en volgensmij heb je de rest van zijn motoren er ook bijgekocht 2,0 s en een 2400?? toch.dus dan kan hij niks wisselen.en volgensmij heb je de hoofdprijs ook nie betaalt.maargoe is en blijft klote.maar ik verzeker je dat hij geen oplichter is.
je kan niet in een motor kijken en je hebt hem horen lopen.ja lopen zal hij zo ook wel gedaan hebben en door de snelle nokkenas zal het wel niet opgevallen zijn dat de motor niet goed was hij liep zowizo rouw
Jij kent hem beter als ik, alleen als jij in mijn schoenen zou staan zou je er ook rare gevoelens bij hebben. Bij mij kwam hij ook niet als een oplichter over, en als ik jou zo hoort praten over hem dan zijn we beide opgelicht door die kerel uit lierop en kan Joep er ook niks aan doen. Ik maak er ook geen woorden meer over vuil en ga van de week proberen de 2.0 aan de praat te krijgen.
En de 2.4 die heeft te rijk gestaan waardoor er veel benzine bij de olie is gekomen en er een lichte tik in het blok zit volgens joep. Dus deze probeer ik als de 2.0 gelopen heeft. Het blokje is er zo in en uitgebouwd zonder injectie.
de man uit lierop doet wel meer rare dingen:fy1
dat weten er hier wel meer. en ja in eerste instandsie zou ik ook zo reageren.maar denk als je meerdere vraagt die joep kennen zeggen het zelfde dat hij eerlijk is.
maar als joep niet te vertrouwen was had hij wel gezegt dat de 2400 die je er bij hebt 100% in orde was.en hij heeft dus eerlijk tegen je gezegt dat de 2400 die je er bij kreeg iets mankeerde.en die is zelfs bij kronenburg afgesteld

.
dus ga er maar vanuit dat als joep zegt dat het een 2,5 was hij hem ook voor een 2,5 heeft gekochten dus zelf ook dik heeft betaald