• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier uw Antara

Dennispolly

Post weinig
Kan maar weinig vinden over de Antara ik hoop dat er meer mensen zijn die net zo gek zijn op dit model als ik.

Zelf heb ik de 2.4 versie en zelf wat gepimpt onderandere 20" velgen rondom 3 cm verlaagd dorpel in kleur gespoten getinte ruiten chrome deurgrepen spatlappen plus 2 hoofdsteunen, wat vinden jullie er van??

Hier dan de onbewerkte foto's:

antara1.jpg

antara2.jpg

antara3.jpg

antara4.jpg

groet Dennis

Ben zelf niet echt fan van de Antara, maar als je onbewerkte foto's plaats kunnen we beter oordelen. Kunnen nu ook geen kleuren zien.

Ziet er zo al wel vele malen beter uit als een standaard Antara op 17''.

Echter de velgen.. Het ontwerp is wel mooi, alleen ben ik niet zo kapot van zwart op de velgen. Zeker samen met een zwarte lak, wordt het zo'n zwart geheel.

Dacht al dat ik een van de weinige was die een Antara bezit, en aan het aantal reacties te zien (show hier uw Antara) wordt dit ook nog eens bevestigt.

Ik kom er in de omgeving Venlo maar zelden een tegen. Persoonlijk vindt ik het wel leuk om en auto te hebben die niet jan en alleman heeft en waar er dan 4 van in de zelfde straat staan.

MVG Dennis

Hier achter staat een witte Irmscher Antara. Wat een vet ding !!!

Die Zwarte is trouwens ook dik !!

[rquote=1847906&tid=135597&author=Dennispolly]Hey Peter, maak er eens een foto van die wil ik wel eens zien.

gr Dennis[/rquote]

Zal het van de week eens even doen. Hij is parel wit volgens mij.

Proficiat !!!

In januari 2012 mocht ik na heeel lang wachten ( mei 2010) dezelfde wagen op mijne oprit zetten ;).

Zeer tevreden van het rijcomfort ( automaat ) van deze wagen, echt zalig om hiermee te toeren.

Waar ik echter minder tevreden over ben is het verbruik, zit namelijk nu net onder de 13l/100 km.

Echt wel veel, vind ik zelf maar naar het schijnt zal dit nog drastisch zakken ???

Kun je mij jou " gemiddeld " verbruik bij gelegenheid eens laten weten.

Als dit bij jou ook hetzelfde is dan moet ik mij geen zorgen blijven maken.

Alvast bedankt voor je bereidwilligheid.

@ Philippe67

Ben je tevreden van je aankoop? Ben van plan ook een Antara aan te schaffen... Had daarvoor een Opel Astra Twintop

Maar had nu graag naar het SUV gamma overgestapt en automaat genomen.

Je heb een leuke kleurcombinatie genomen.

Wat staat er allemaal van opties op jouw versie?

Greets

@martklanderman wrote:@mdr3939 wrote:

Echt wel veel, vind ik zelf maar naar het schijnt zal dit nog drastisch zakken ???

Ga er maar niet vanuit, die antara's zuipen als een gek! Daarom zijn ze ook niet meer te slijten in Nederland. Mijn ouders hebben een maand geleden ook de Antara ingeruild voor een nieuwe Astra Sport Tourer. Reden? Het verbruik! Het was een 2.4 met handbak en liep op z'n zuinigst amper 1 op 10.

Echt een nadeel van de Antara dat er van die antieke motoren in hangen :(

Onze GTS met een moderne 2.2 loopt ook 1 op 8, dus dat zegt niks. Alleen korte stukjes, een ietwat zware voet, en je zit zo aan dit soort verbruiken.

Op de keuzelijst van de antara, zijn er 3 kleuren beschikbaar voor het lederen interieur.

Zwart, silver , bruin.

Het beige interieur op de foto's is dat in naplaatsing gebeurd of kan dit ook af fabriek?

@Dennispolly wrote:Kan maar weinig vinden over de Antara ik hoop dat er meer mensen zijn die net zo gek zijn op dit model als ik.

Zelf heb ik de 2.4 versie en zelf wat gepimpt onderandere 20" velgen rondom 3 cm verlaagd dorpel in kleur gespoten getinte ruiten chrome deurgrepen spatlappen plus 2 hoofdsteunen, wat vinden jullie er van??

Hier dan de onbewerkte foto's:

antara1.jpg

antara2.jpg

antara3.jpg

antara4.jpg

groet Dennis

ik ben benieuwd hoe je in de zetels geraakt bent,dus die achterkanten eraf hebt gehaald...

zodat je je schermpjes kon plaatsen.

ik heb je een pm gestuurd.

Terug
Naar boven