• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show je auto vanuit google maps.

rezz

Post weinig
Misschien wel een leuk ideetje om je auto op te zoeken via maps.google.nl en hier een printscreen van te posten.

Hier nu in iedergeval mijn vorige vectra. Men nieuwe coupe ben ik aan het zoeken :)

Voor diegene die willen weten hoe dit op te zoeken. even een pm en ik leg het je uit.

vectra.jpg

origineel gepost door marmul

Dan kan je dat hier toch ook wel even uitleggen wel zo makkelijk.

Dat zal ik even doen dan.:thumbup

Je gaat naar http://maps.google.nl/

dan zoek je je eigen straat op (of waar de auto staat).

Hierna druk je met de zoom + knop zo dichtbij dat je in "street view" staat en loop je straat door op zoek naar je auto. (zorg dat satelliet aangevinkt staat.)

Heb je de auto gevonden even print screen en uploaden naar een site zoals photobucket.com.

Succes en zoeken maar. Niet overal in nl hebben de wagens gereden.

bij mij in zwanenburg dubbel prijs!

Mn oude corsa staat voor de deur en in de winkelstraat zie je mn oude Astra (die nu van danny is) rijden met mn meisje erin.

Bij mij voor de deur zijn ze niet geweest.

M'n werk wel gevonden maar de Astra staat er niet.

Kans van 1 op 7 dat ik er wel was aangezien de showroom wel open was maar er voor de werkplaats bijna geen auto's staan. Zijn dus op zaterdag langsgereden

bij ons zie je enkel een foto van boven af nog op zeer grote hoogte net de huizen en bomen te onderscheiden.

groeten Twan

Jaja op het werk gevonden,nog wel met de oude velgen eronder!!!:P

AstraMots.jpg

Voor de niet oplettende kijkers onder ons,het is de blauwe Astra F die binnen het hek staat!!!!!:D

Tja toch jammer, Assen is niet bekend genoeg om uberhaupt streetview te doen. En waar dat dan wel is gedaan is het ook de nodige jaartjes geleden..

origineel gepost door louwe 16 klepper

moet je kijken op google streetview;)

geloof ook niet dat mijn auto,s te zien zijn

zal nog ff chekken;)

dat heb ik aangevinkt in het menu en volledig ingezoomd, maar helaas kan ik niet ontdekken dat ze hier zijn geweest:(

Terug
Naar boven