• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show je C Ascona...

Oeteldonkie

Post weinig
Ondanks het feit dat de C toch de minst populaire Ascona is zullen er vast hele mooie exemplaren rondrijden...

ik ben benieuwd wie er nog meer trots is op zijn C Ascona:agent

345k3l3.jpg

2zycv21.jpg

2mzkyue.jpg

2up63b5.jpg

9leu5s.jpg

141unib.jpg

Ik heb er ook een paar,4 stuks om precies te zijn

Dit is mijn daily (staat nu te koop)

Is een 1.8S uit 1987 met nu 92000 km

dit gaat volgend jaar mijn daily weer worden,heeft nu wat punten die aandacht behoeven,en er komt een LPG installatie in. Is een 1.6S Ascona J model uit 1983

Ik heb er een interieur van een 88er GLS ingezet

deze ben ik op dit moment aan het restaureren,gaat weer 100% nieuw en origineel worden

is ook een Ascona J actiemodel en heeft exact dezelfde registratiedatum als de witte

dit is mijn hobby/fun karretje

Een 1.6S automaat Berlina 2 deurs uit januari 1983

ik heb er inmiddels wel andere wieltjes onder gezet,3 keer dezelfde wielen is ook zo saai,zijn eigenlijk te nieuw want komen van een 87er Ascona Jubilee

dan heb ik ook nog kennisen met een C Asci

dit is een 1.6S basis uit 1984,helemaal origineel in Hennarood

en deze is weer van een andere kennis,is een Keinath C3,oftewel een cabrio,maar is totaal anders als de meer bekende Hammond & Thiede

overigens mag jouw Asci er zeker wezen,knappe kar!:thumbup

het staat m goed en verder is ie eigenlijk standaard,daar hou ik wel van.

Heb je ook een pic van de binnenkant??

Ben wel benieuwd wat je daarvan hebt gemaakt.

wel erg stil hier bij de c ascona's de mijne is nog niet klaar nog ff wachten.

IMG_1115.jpg

IMG_1113.jpg

heb het er los in gehangen als hij klaar is zal ik hier wat mooie foto's plaatsen.

zijn er zo weinig van die c ascona's dan :hmmz

denk dat er inderdaad nu al meer Btjes over zijn ja,en ze zijn gewoon niet erg geliefd.

Ik snap het zelf niet echt want is een lekkere wagen om mee te rijden,ze zijn betrouwbaar en het model,tsja,ik vindt ze niet lelijk.

Za wel zijn omdat ie voorwielaandrijving heeft.

Daarentegen zijn er zat liefhebbers van de Kadett D en das toch wel redelijk dezelfde wagen,tuurlijk wat korter maar de Ascona had een D Kadett sedan kunnen wezen,ze rijden ook ongeveer hetzelfde.

Heb er nog altijd spijt van dat ik mijn c weggedaan heb:cry

Zal ff kijken of ik heel snel foto's kan posten van mijn ex ctje.

origineel gepost door Redmen

ik weet echt niet welke interieur waar bij hoort vond het we dik staan zo bij de auto

zekers ,kleurt perfect bij het geel,en idd sportstoeltjes zou in die kleur helemaal vet zijn maar die vindt je bijna niet.

enne,Ascona19,ik heb nog een hele mooie C te koop hoor,als je daar dan je irmscher set op zet en een paar leuke wielen heb je een hele gave wagen!

Terug
Naar boven