• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show je velgen

Powertech D

8J ET25 voor en 8J ET15 achter

Afbeelding000-1.jpg

Afbeelding001.jpg

Heb achter bumpstops voor behoud van de banden:P

Dit zijn de velgen die ik heb gehad:

Onder mijn eerste Kadett zaten deze 14" GT velgen toen ik em kocht. Heb hier geen foto van, ze hebben er niet lang ondergezeten...

kadettgt.jpg

Deze zijn daarvoor in de plaats gekomen:

kadett20041.jpg

15", merk is mij onbekend, er zaten Opel naafkappen op. Heb best lang met deze velgen rond gereden.

Toen in de grijze GSI kocht zaten deze 14" Astra velgen er onder omdat de vorige eigenaar de Borbert velgen meenam naar zijn volgende auto:

kadettgsi3.jpg

Die maakte al snel plaats voor dit setje:

princesannalaan3.jpg

15" Zender velgen. Helaas waren deze zo korm als een hoepel. Snel doorzoeken naar een ander setje dus.

Dat werden deze:

gsinkaps3.jpg

15" Y spaak velgen, merk is mij weer onbekend. Heb het altijd een mooi model gevonden, maar vond het toch niet helemaal passen bij een auto uit de jaren '80.

Toen verkocht mn maatje zijn golf G60 zonder velgen. Die vond ik wel mooi onder mn GSI, dus er werd al snel een mooie deal gemaakt.

IMG_0029.jpg

16" BSA.

De GSI ging er uit, de Calibra kwam er voor in de plaats.

CAOL2RKH.jpg

Standaart 15" lichtmetaal, 100% schade vrij. Vrij uniek!

Toen ik de Astra kocht stond deze op 14" wieldoppen. Dat kan natuurlijk niet. Dezelfde maand deze wielen gekocht via het forum:

IMG_0720.jpg

17" BSA.

hier mijn velgen :P

18734954.jpg

18735314.jpg

velgen onder de commo is 15 inch (chevrolet) met 195/50/15 banden

velgen van de kadett merk geen idee:p?vind ze ook niet egt bijzonder zitten nu 13 inch verbreed sr wieltjes onder zal dr deze week ook even :kewlpics van plaatsen:P!

Terug
Naar boven