• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

show je verbreed staal

@RISL wrote:Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.

dat dacht ik eerst ook, toch is het zo ;) peugeot partner is 4x108

@EppeRRR wrote:Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"

in 1x goed! 14'' Seat staal verbreed na 8 & 9,5J.

@RISL wrote:Die Golf is wel superdik! Maar ik neem aan dat je daarmee niet door de apk komt?

Met de stance op de foto stoken ze idd 3.5cm uit.

Laterna cambershims achter de asstompen gehad, waardoor de velg op 3 kwam, en het loopvlak mooi binnen de kast.

Apk goedkeur dus :thumbup

Had een 2.0 ABF met wat extra's in dat ding gelepeld, met korte 5bak. liep best leuk maar ben een beetje over dat 'rat' gebeuren heen gegroeid :)

@EppeRRR wrote:Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"

@RISL wrote:Die Golf is wel superdik! Maar ik neem aan dat je daarmee niet door de apk komt?

Laterna cambershims achter de asstompen gehad, waardoor de velg op 3 kwam, en het loopvlak mooi binnen de kast.

Had een 2.0 ABF met wat extra's in dat ding gelepeld, met korte 5bak. liep best leuk maar ben een beetje over dat 'rat' gebeuren heen gegroeid :)

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@RISL wrote:Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.

Maar wat is het nou? Peugeot Partner of Renault Kangoo?

Renault Partner bestaat echt niet.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:@RISL wrote:Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.

Maar wat is het nou? Peugeot Partner of Renault Kangoo?

Renault Partner bestaat echt niet.

@Emiel-Manta wrote:@EppeRRR wrote:Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"

Cambershims?

Heb je die dure ringen gekocht?

@Emiel-Manta wrote:@EppeRRR wrote:Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"

Cambershims?

Heb je die dure ringen gekocht?

Nee hoor, bij de lokale banden handel neem ik deze shims altijd mee.

Betaal een euro 't stuk ofzo?

4 bouten van de asstomp los schroeven, en bij de onderste 2 bouten monteer je tussen stomp&as het aantal shims dat je zelf wenst.

Zijn gewoon vlakke vierkante plaatjes die aan 1 kant open staan zodat je ze er mooi tussen kunt schuiven ;)

Nee hoor, bij de lokale banden handel neem ik deze shims altijd mee.

Betaal een euro 't stuk ofzo?

4 bouten van de asstomp los schroeven, en bij de onderste 2 bouten monteer je tussen stomp&as het aantal shims dat je zelf wenst.

Zijn gewoon vlakke vierkante plaatjes die aan 1 kant open staan zodat je ze er mooi tussen kunt schuiven ;)

CIMG1051.jpg

CIMG1049.jpg

felgen172.jpg

Commodore B met orginele GSE staalvelgen verbreed in 8 x 14

felgen062.jpg

Mijn rekord D coupe met orginele staalvelgen in 8 x 14

Ebayteile1024.jpg

Ascona C GT velgen verbreed op 8 x 14 op mijn rekord D coupe

CIMG1051.jpg

CIMG1049.jpg

felgen172.jpg

Commodore B met orginele GSE staalvelgen verbreed in 8 x 14

felgen062.jpg

Mijn rekord D coupe met orginele staalvelgen in 8 x 14

Ebayteile1024.jpg

Ascona C GT velgen verbreed op 8 x 14 op mijn rekord D coupe

Leuk topicje,

wil onder mijn kadett coupe eigenlijk ook verbreedstaal er onder leggen,

heb nu wel de GSI remklauwen en de Barry schijven,

weet iemand of/en wat er dan onder past ??

heb wel 7J ats classic gepast en dat gaat, of verbrede SR velgen passen ??????

Terug
Naar boven