• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show je werkplaats.

hier mijn hobbyruimte

24 meter diep

3 meter breed

2.70 meter hoog

kan 3 commo`s achter elkaar kwijt en dan nog ruimte over :jerry

@wim-v6 wrote:

vanaf Buiten:

100_5530.jpg

Willem

Bekende Vectra op de brug :hmmz

Maandag a.s. ga ik beginnen aan de verbouwing op de nieuwe loodslocatie :wors

100m², en er komt een entresol in van tenminste 50m²...

500 liter compressor is al geregeld, nu nog een brug...

Dat wordt heerlijk sleutelen!

Gr.

Pastra

Wauw, gaaf allemaal. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een leuke sleutelplek ergens in Gelderland. Nadeel is dat het of hartstikke duur is, of veels te groot. Meest ideale is om met een paar mensen iets samen te doen.

Mijn sleutelhok.

Rechts net niet met de spiegel tegen de muur, en links net genoeg ruimte om uit te kunnen stappen. Met de deuren dicht, 3 cm speling met de trekhaak, en voor ongeveer 10 cm speling tussen de rekken en bumper.

Moet er wel bij vertellen dat er een oprit voor ligt die 4 auto's kan herbergen. 2 naast mekaar, en 2 achter mekaar.

@Pastra wrote:@wim-v6 wrote:

vanaf Buiten:

100_5530.jpg

Willem

Bekende Vectra op de brug :hmmz

Gr.

Pastra

Dat is de 2.0 16V Caravan CD van mijn Zus..

En let vooral op die DIKKE!! Corsa 1.0 12V 3cilinder haha, net een ton weg, dat apparaat is nog nieuw!!

Willem

@Freestyler wrote:Mijn sleutelhok.

Rechts net niet met de spiegel tegen de muur, en links net genoeg ruimte om uit te kunnen stappen. Met de deuren dicht, 3 cm speling met de trekhaak, en voor ongeveer 10 cm speling tussen de rekken en bumper.

Moet er wel bij vertellen dat er een oprit voor ligt die 4 auto's kan herbergen. 2 naast mekaar, en 2 achter mekaar.

dan zou ik als ik jou was net wat ik heb gedaan

ff een stukje erbij aanbouwen

ik kon eerst alleen een puegeot 207 binnen krijgen en nu kunnen er 3 commodore`s achter elkaar staat :jerry

Hier mijn werkplaats tot 2 jaar geleden, op de parkeerplaats aan de straat. Heb zo ook de waterpomp vervangen, in de regen onder een gele parasol. Die waaide toen om en heb ik opgevangen met mijn zwarte poten van het sleutelen. Parasol is nu dus niet meer zo mooi geel...

Foto-BPGERKD3.jpg

Foto-K3X3DPNV.jpg

Nu een betere werkplek, onder de carport:

Foto-WNEONGUV.jpg

Foto-6GEYQZXV.jpg

Hier kan ik wel mee vooruit.

Een van m,n andere hoddy,s op de brug.

Moet weer eens opgeruimd worden.

Mvg ico

Terug
Naar boven