• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

nou vind jou hond echt wel een hele mooie staff kitty... heb al aantal pics van voorbij zien komen maar wow... ben zo gek van staffords... die van jou is ech super :thumbup

ben zelf ook wel een beetje :wub op hem hihi, maar dank je wel

we hebben hier in de buurt een pupje SBT, een teefje......hij is er helemaal weg van, leert haar nu al kattekwaad uit haha

en zaterdag in de stad in Rotterdam liep een staff van 13 jaar oud, zo'n lief grijs bekkie.....

ik ben nog aan t rond kijken heb van de week een super mooie gezien.. gewoon mensen tuis die een vrouwtje hadden en eens een nestje wilden.. hij was helemaal wit met zwarte vlek op t oog geboren 28-09 ......... zit er serieus over te denken om die te gaan halen....

foto foto foto foto foto

en die van ons komt ook niet van een kennel hoor, zijn papa wel maar moeders was gewoon een huishond

hier is de link naar de advertentie... kan de foto's niet pikken...

ff klikken

ben al tijdje op zoek naar een witte die vind ik zo supermooi:wub

mijn ouder staff kwam ook bij ene vandaan die gewoon een nenstje wilde van dr hond

gewoon gaan kijken wat het is bij die mensen thuis, je zie vanzelf wel of het goede mensen zijn of niet, ja toch!

Briska een grote zwitserse sennenhond

het zou een vrouw moeten zijn maar het zou best ook een man kunnen zijn met haar gedrag

wand het is een echte polder kerel

met de poot om hoog pissen tegen bosjes bij voor beeld

DSC_0006.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0004.jpg

oja voor het gevraagd word nee ik heb die tegels niet gelegd (huis van mijn ouders)

en de briska is niet blind aan een oog

ja dat kan niet he hahahahaha

ik kan volgende week gaan kijken voor een pup... hele witte met zwart orrtje van die mp advetentie op vorige pagina.. :thumbup

wat een moppie hey!!

en bianca, wel foto's nemen he als je gaat puppie snuiven, ben jaloers op je......en ook weer niet want dan kom ik er ook weer met 1 thuis :hmmz

ja ga warschijnlijk vrijdag kijken dus neem me camera ech wel mee heb er ene gereserveerd dus ga ech wel fotos maken van me hondje..

moet alleen nog leuke naam bedenken... de kids komen niet verder dan hond hahaha

Terug
Naar boven