• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

hahahahahaha ja lekker luchtje he, heb dat eens bij andere meegemaakt ik zei gelijk dat krijgt die van mij niet haha

Bullepezen vindt ik minder meuren

ja mijn oude hond kreeg die stinkdingen nog wel eens van de buren.... 3 dagen erna stonk hij nog naar dat ding...

chevy keek vanmorgen naar buiten vanuit de deuropening en draaide zich gelijk weer om hihihi hij weigerd accuut om naar buiten tegaan met dat rotweer...

hahahahahhaaha een echt Staffie !!!!!

weet je wat het voordeel hier is met regen.....omdat ie er zo'n hekel aan heeft doet ie alles heel snel en wil gelijk naar huis toe dfaarna

zijn m hier ff grondig aan t aanpakken.. blijft steeds als ie net uitgelaten is nog ff plasje in huis doen... en hij krijgt tijdens het uitlaten toch ech wel d e kans genoeg om wat te doen.... dus hupakee meteen naar buiten als ie wat in huis gedaan heeft..

iemand nog andere oplosseingen??

hier nog ff fotootje hoe gek hij op vrouwtje is hihi voor t spelen gaat hij naar mijn vriend en slapen doet hij bij mij half op schoot hahahah

13112009001.jpg

hij is de laatste aar dagen wel flink aan t groeien zijn bandje moes tin ene gaatje groter... en hij is wat zeurderug als je m ff geen aandacht geeft hihi hij wil het liefst de hele dag bij je zitten en in je vingers bijten hahaha

origineel gepost door biancaatje

zijn m hier ff grondig aan t aanpakken.. blijft steeds als ie net uitgelaten is nog ff plasje in huis doen... en hij krijgt tijdens het uitlaten toch ech wel d e kans genoeg om wat te doen.... dus hupakee meteen naar buiten als ie wat in huis gedaan heeft..

iemand nog andere oplosseingen??

hier nog ff fotootje hoe gek hij op vrouwtje is hihi voor t spelen gaat hij naar mijn vriend en slapen doet hij bij mij half op schoot hahahah

13112009001.jpg

Ik deed Koni als ze na het uitlaten binnen had geplast gelijk op het balkon in de regen zetten. Dan kon ze vanaf het balkon kijken hoe ik haar troep opruimde. Iedere keer als ze binnen plaste ging ze dus naar buiten toe. Nou dat had ze heel snel afgeleerd hahahahha

koni2-1.jpg

origineel gepost door biancaatje

ja heb ik hier ook gedfaan idd maar dan de tuin in..en als ie ergens een hekel aan heb is t wel regeh wahahaha

Nou hier ook hoor. Er wordt moord en brand gepiept als het regent!!!!hahahaha

ja als ik met hem wil lopen blijft hij gewoon in de deur opening zitten en kikt me echt aan of ie wil vragen of ik gek geworden ben hahahaha

hij loopt gewoon niet als het regent...

dat is hier verschillend, de ene keer vindt ie het geweldig om doorheen te banjeren, en de andere keer loopt ie er met hoge poten doorheen....gekke beesten

Terug
Naar boven