• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

Dit is tiesto mijn Amerikaanse bull Reu.. ;)

tiesto.jpg

@ silver..

ik zie dat jou doggy ook plekken heeft onder zn bek.. dat heeft die van mij ook.. dierenarts omschreef het als jeugdpuistjes.. heb er een antibiotica kuur voor gekregen van 3 weken en het is weg..

bij shadow gingen ze helemaal open en bloeden omdat die sukkel elke keer zn bal liet vallen op de grond en dan dr met volle kracht bovenopdook.. recht op zn bek haha

[rquote=1881460&tid=90358&author=opelkadetje]@ silver..

ik zie dat jou doggy ook plekken heeft onder zn bek.. dat heeft die van mij ook.. dierenarts omschreef het als jeugdpuistjes.. heb er een antibiotica kuur voor gekregen van 3 weken en het is weg..

bij shadow gingen ze helemaal open en bloeden omdat die sukkel elke keer zn bal liet vallen op de grond en dan dr met volle kracht bovenopdook.. recht op zn bek haha[/rquote]

ja bij hummer zijn het niet echt plekken, dat is de structuur van de huid, was niks aan de hand, dat hoort zo zeiden ze.

naja hij heeft er geen last van iig.

zijn neus is wel wat droog en korrelig.

[rquote=1881456&tid=90358&author=verwilligen]Dit is tiesto mijn Amerikaanse bull Reu.. ;)

tiesto.jpg
[/rquote]

heel mooi beest!

[rquote=1881471&tid=90358&author=Silver][rquote=1881456&tid=90358&author=verwilligen]Dit is tiesto mijn Amerikaanse bull Reu.. ;)

tiesto.jpg
[/rquote]

heel mooi beest![/rquote]

Thankss!!

Wij hadden een Rottweiler en ze is bijna 12 jaar geworden.Helaas moeten laten inslapen.Goh,wat ben ik daar kapot van geweest!

TerraenMax033.jpg

2 jaar voordat de Rottweiler overleed,hadden we er een Labrador bij genomen.

Ze was toen 14 weken oud en al 3 eigenaren gehad.Wij zijn de laatste eigenaar.Was een mooi span met z'n tweeen.

TerraenLucaaugustus2006015.jpg

Daarna is de Labrador 5 jaar alleen geweest en sinds mei 2010 is Sam er bij gekomen.Ook een Labrador.Om precies te zijn een FieldTrail Labrador.Een speciale jachtlijn van de Labrador familie.

LucaenSam25-07-2010002.jpg

en dan ook maar even onze andere trots,Max.Een rode langharige kater van nu 7 jaar.Hij is de enigste van het nest.De rest is gewoon kortharig.Ik denk dat z'n moeder vreemd gegaan is hahahah

Max02-12-06006.jpg

Hier Sam en Luca in de tuin.

Sam17-07-2010032.jpg

Onze tijdelijke opvanger, totdat we een goede nieuwe baas voor hem vinden:

Am staff van bijna 8 mnd oud die door het 3de!!! baasje ondertussen de deur uit is gegooid :fy1

DSCF1246.jpg

[rquote=1895553&tid=90358&author=kimmiej666]Onze tijdelijke opvanger, totdat we een goede nieuwe baas voor hem vinden:

Am staff van bijna 8 mnd oud die door het 3de!!! baasje ondertussen de deur uit is gegooid :fy1

DSCF1246.jpg
[/rquote]

mooie staff hoor

zit je ook op het http://www.staffordforum.nl/index.php daar zitten de meest serieuze en ervaren mensen hoop dat hij een goed mantje krijgt

groeten

Daar zit ik inderdaad ook, staat hij ook tussen bij gastgezin, maar ziet er toch naar uit dat hij lekker hier zijn definietieve mandje krijgt..

Hij is 2 pootjes op 1 buik met m'n andere am staff pup en heb hem nu een week hier en heb afgelopen week hard met hem gewerkt en het is zo'n fantastisch beestje :D

[rquote=1899745&tid=90358&author=frenkie]thanks:agent[/rquote]

wacht maar tot Kitty hem ziet:D

die heeft precies z''on zelfde Staff

[rquote=1900124&tid=90358&author=Silver][rquote=1899745&tid=90358&author=frenkie]thanks:agent[/rquote]

wacht maat tot Kitty hem ziet:D

die heeft precies z''on zelfde Staff[/rquote]

jaaaaaaa ik ben er !!

Je had gelijk Silver, is precies de mijne als je zo snel kijk !

Lekker ding hoor

En die herplaatster is ook een leukerdje, hoop dat ie snel een warm en liefdevol mandje vindt

Dit is dus onze ondeugende Djessy !

Het is een teef van 6 jaar oud

Het is een Zwarte labrador !

foto14em.jpg

foto16md.jpg

foto17ll.jpg

foto18z.jpg

* Hier ligt ze lekker in de auto !!

foto19mz.jpg

*Tja wat moet je !?

fotohwd.jpg

foto21et.jpg

* Wat kan dat beest zielig en lief kijken :wors

foto22v.jpg

Pootje

foto23e.jpg

* Favoriete plekje op terras ( moeten wij over der heen stappen om naar binnen of naar buiten te gaan )

foto24k.jpg

*Haar vriendinnetje Lutske ( Paard )

is een sbt he die van jou Frenkie?

Onze bruine staff jongen heb ik afgelopen week de aanvraag voor geplaatst bij NDG om zijn chip naar mij om te zetten en blijft hier nu definitief :)

[rquote=1902536&tid=90358&author=kimmiej666]is een sbt he die van jou Frenkie?

Onze bruine staff jongen heb ik afgelopen week de aanvraag voor geplaatst bij NDG om zijn chip naar mij om te zetten en blijft hier nu definitief :)[/rquote]

:wors:wors:wors

Terug
Naar boven