• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

ja precies, bedoelde het ook niet rot ofzo dat ik het over ons 3 had op dat moment, maar het kwam zo ff uit omdat we alle 3 zo snel achter elkaar aan het posten waren.......maar er zijn nog veel meer rassen waar iedereen al een oordeel over heeft terwijl ze het hele ras niet kennen!!

Maar ja, dat hebben we ook voor een groot deel aan de media te danken.....als een golden retriever of labrador een kind bijt komt het niet groot in het nieuws...maar owee als 1 van onze rassen het doet!!!!

Hier foto's van onze hond;)

pluto1.jpg

pluto2.jpg

pluto3.jpg

Een kruising tussen een duitse- en een mechelse herder,,

genaamd pluto (of pluut(je))

Hij begint wel wat grijs te worden maar hij is ook 11 jaar geworden afgelope mei.

origineel gepost door .B4R7.

Hier foto's van onze hond;)

pluto1.jpg

pluto2.jpg

pluto3.jpg

Een kruising tussen een duitse- en een mechelse herder,,

genaamd pluto (of pluut(je))

Hij begint wel wat grijs te worden maar hij is ook 11 jaar geworden afgelope mei.

:D leuk met Opel pet:thumbup

als ik dat met mijn hond doet, vliegt die pet na 1sec al door de kamer...om daarna de pet in twintig stukken verrot te trekken.

origineel gepost door goaaze

origineel gepost door Kitty78

ooooooohhhhhhh binnekort puppieeeeeessssss......willen we wel meegenieten hoor (tenminste ik wel)

geen probleem hoor , als de ukjes geboren worden , dan post ik wel even wat pic's...

wel hopen we dat alles goed gaat , want een engelse bull is een heel moeilijk ras om mee te kweken...

en bovenal enorm kostelijk !!!

greetz , goaaze

hoe staat het ervoor??????????????

origineel gepost door Kitty78

ja precies, bedoelde het ook niet rot ofzo dat ik het over ons 3 had op dat moment, maar het kwam zo ff uit omdat we alle 3 zo snel achter elkaar aan het posten waren.......maar er zijn nog veel meer rassen waar iedereen al een oordeel over heeft terwijl ze het hele ras niet kennen!!

Maar ja, dat hebben we ook voor een groot deel aan de media te danken.....als een golden retriever of labrador een kind bijt komt het niet groot in het nieuws...maar owee als 1 van onze rassen het doet!!!!

Snap ik ook wel dat het niet rot bedoeld is ;):thumbup

Wat betreft die media heb je echt groot gelijk !

Toen was ie nog lief :D

Nu inmiddels groot geworden en verschrikkelijk eigenwijs.

de hond van mijn zus:

Fotowtjuh337.jpg

Willem

origineel gepost door wim-v6

Toen was ie nog lief :D

Nu inmiddels groot geworden en verschrikkelijk eigenwijs.

de hond van mijn zus:

Fotowtjuh337.jpg

Willem

idd. eigenwijs en een vuile slopert, toch Willem..

én, hij stinkt vaak (naar stront) en veegt je hele salon tafel vaak schoon met ze staart..

Gelukkig heb je Mozart nog, (teminste een echt dier, en de baas in huis) die die jank hond af en toe op krassen op z'n neus trakteert.. :D king:

:D :D

goed bezig Jeroen, ben blij dat ik die zwiepstaartdog hier niet meer heb zitten.

en Moos, die maakt korte meten met dit apparaat.

Willem

dit is een foto van mijn hond:

KopievanDSC01520.jpg

hij heet Guus en hij wordt in November 3 jaar

( niet bij een Opel, want we rijden thuis geen opel :P )

There ain't no subsitute for cubic inches ( behalve een turbo dan misschien )

onze twee trouwe huisgenoten naast elkaar. Beppie (mops van 6 maanden) en Vicky (kruising jack russel/franse bulldog van 2 jr)

286423530_6_7tlC.jpeg

origineel gepost door Ghanz

onze Diezel :D

op onderstaande foto onze zielepoot..

PIC00060.jpg

net thuis van een operatie in duitsland.. aangezien het daar flink wat goedkoper was als hier :puke

op onderstaande foto lekker slapen onder de salontafel...kon hij toen nog wel :P

IMG_5046-1.jpg

was nog voor de operatie

hier nog een wat recentere foto van onze, inmiddels bijna 2 jarige hondje :D

IMG_5775.jpg

Echt ook een Uber beest, ook precies die mooie dikke kop.

Die 2e foto had er zowaar 1 uit mijn collectie kunnen zijn, zal als ik thuis ben die foto wel eens posten (als ik er aan denk :P)

waarvoor moest ie geopereerd worden als ik vragen mag, btw, lief beest :)

There aint't no substitute for cubic inches ( behalve een turbo dan misschien )

dit is de hond van m'n ouders, een labrador die net met z'n kop buiten beeld ging liggen toen de foto werd gemaakt.

11wdo9v.jpg

Terug
Naar boven