• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

Onze kleine meid.

Stafford x Bull Terrier kruising van 2 jaar, het is een teefje en weegt +/- 25kg

20100826_003.jpg

DSCF0114.jpg

Samen met de Rottweiler van vrienden

20100807_001.jpg

Vandaag naar de dierenarts geweest met onze meid.

Misschien heeft ze iets aan der schildklieren :(

Ze hebben bloed geprikt, en krijgen vrijdag de uitslag.

Mocht het echt iets met de schildklieren zijn, moet ze der hele leven pillen slikken :(

76654_177146998967962_100000179903363_673086_3643448_n.jpg

149991_177147055634623_100000179903363_673087_3998806_n.jpg

76929_177147082301287_100000179903363_673088_6225079_n.jpg

Met de hond van een collega

155210_177146978967964_100000179903363_673085_4831110_n.jpg

Mijn terroristen nog maar eens nu ze weer groter en gespierder zijn :) :

(Chleo, Amerikaanse staffordshire terrier, 13 1/2 maand oud)

Chleotuin.jpg

DSCF1920-2.jpg

(Brasco, Amerikaanse stafford kruising pitbull, 15 1/2 maand oud) (De arme herplaatser van pagina 28 :D )

DSCF1919-2.jpg

DSCF1790-1.jpg

Ja ze groeien lekker hard nu..

Brasco is nu lekker wat voller aan het worden, maar nog wel mooi gespierd en Chleo gaat ook steeds harder de breedte in, dus wordt echt wel een mooie brede dame als ze straks is uitgegroeid.

Zijn nu flink met ze, samen met een trainer, bezig en als alles lekker loopt wil ik ook gaan kijken om nog wat meer op Frisbee en Behendigheidsvlak met Brasco te gaan trainen, want die is gewoon zo gek van Frisbees en stokken en alles dat ie daar wel lekker energie mee kwijt kan en nog even kijken om komende zomer te starten met fietsen..

Chleo is meer een lambal, dus die ziet zoveel sporten helemaal niet zitten, maar soms ff balletje gooien vindt ze wel leuk :)

Zal als we zaterdag weer gaan trainen en Frisbeen wel eens een mooie actie foto proberen te maken van Brasco :)

(Als ik 20 november de meet haal, gaan ze ook weer lekker mee :) )

ja leuk die foto's !!!!!

ik wilde hier met mijn staff ook behendigheid gaan doen.....maar door lichamelijke kachten van mijn kant is het er nooit van gekomen helaas

Ja dat is wel jammer dan.. :(

Welke activiteiten doe je nu zonder dat je jezelf teveel moet belasten?

Heel veel mensen raden een flirtpole aan, omdat je je staff dan binnen 15 min. al aardig afgepeigerd kan krijgen.

En de meeste staffs vinden het nog te gek ook! Die 2 van mij vinden de flirtpole leuker dan de springpole.

eigenlijk niks......heel veel wandelen...al is dat nu ook even minder omdat we een kleine van 6 mnd hebben

wij hebben hier een scooterbandje in de tuin....wordt ie helemaal gek!!!!!! haha

Hahaha, ja ben beetje huiverig met banden..

Maar dat komt omdat onze herders anti banden waren en die dus ook graag achter auto's aanrende om de banden proberen te pakken :shock:

Maar anders zou je eens flirtpole kunnen proberen, gewoon tijden uitlaten ff 5 a 10 minuten..

Is gewoon een simpele flexpijpje halen bij de bouwmarkt van 1 cm dia (die gele buisjes) a 2 meter lang ongeveer, dan gaatje erin boren en touwtje erin hangen en dan van die goedkope vaatdoeken eraan ofzo en dan buiten lekker gaan zwiepen ermee..

Dus is goedkoop zelf te maken ook.

Hier vinden ze het echt gaaf..

Met zulke stammen loopt hij bijna een circa 700 meter naar het park :)

Wel goed moe daarna als we thuis komen, maarja opgeteld: 20 minuten heen naar park als hij zo'n tak per se mee wilt nemen, dan 20 minuten frisbeen en razen over het losloopveld, en daarna weer bijna 20 minuten terug met weer die tak. :D

haha ja dat ken ik......wij gingen nog wel eens in de zomer heel vroeg naar het park (lees heeeeel vroeg) zodat mijnheertje lekker kon rennen en wij niet steeds hoefde te kijken of er nog een hond liep......nou daar had je dan inderdaad de hele dag niks meer aan aan die hond haha

haha nee hoor durven ze niet verboden terrein, anders moet baasje de stofzuiger uithalen :jerry

Als ze echt echt reuselvrij zijn, mag 1 van 2 op de passagiersstoel king:

Of op de dag als ik de auto ga poetsen :jerry

Ik ben echt gek en soft geworden...

Ga als het huidige baasje niet maf gaat lopen doen zondag

deze hond op halen om haar terug te brengen naar haar oude baasje, zodat zij wel een degelijk huisje voor deze meid kan vinden.

1391544506_4_xPHV.jpg

Terug
Naar boven