• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

Ja te lastig bijna kitty.

Huidige baasje had eigenlijk nooit de hond moeten nemen.

Nu dreigt ze het contract van de oude baas te verscheuren, omdat ze die hond zsm kwijt wilt.

En ik ben nu zo gek om zondag voor dat oude baasje de hond op te halen :-)

Begin een beetje erg meegaand te worden met honden van dit soort ras... Wil ze het liefst momenteel allemaal weghalen bij de mindere baasjes of als de hondjes er slecht uit zien.

hahaha heb nog wel mensen die ik ken die mee willen doen hoor!!

Hoop in elk geval dat dat meisje nu geen gekke dingen gaat doen of dat ik zondag daar sta dat ze ineens de hond weg heeft gedaan, want moet er nog gewoon 3 uur voor rijden ook..

hahah ben echt gek eigenlijk, maar ja...

Oude baasje heeft ook nog maar 2 jaar te leven en ze wilt gewoon de hond terug naar haarzelf hebben om een goede baas te vinden, dus ja... Voor zulke mensen wil ik het dan wel doen..

van Eindhoven helemaal naar Enschede...

En dan komt nog een meisje (degene dankzij wie ik die bruine heb) en oude eigenaresse eerst nog even vanuit Bergschenhoek (rotterdam) naar mij toe..

Nou vandaag zonder problemen hond daar opgehaald en oude baasje was helemaal in tranen bij weer zien..

Eenmaal op snelweg naar huis, nog een hondje gered:

Rijden op de A1 lekker relexted en wel en zie ineens langs de vluchtstrook wat rennen..

Kijk, kijk weer voor me en bedenk me ineens WTF?!? Hond op snelweg, iedereen ziet het tegelijk en mijn vriend roept ineens: Stoppen! Springen allen uit de auto en ik direct politie bellen.

Me vriend richting de hond gelopen, maar hond twijfelde.. Toen door zijn knieen gegaan en ja hoor! Ze kwam, dus meteen aangelijnd.

Ondertussen politie gesproken, dus huppel ook naar mijn vriend om hem door te geven dat ze eraan komen..

Politie ter plaatse en vroegen als eerst: "kan ze niet met u mee?", dus wij geven aan dat dat helaas niet gaat, waarop politie meteen ruimte maakte voor de berner sennen om met hun mee te gaan, zodat ze naar het asiel gebracht kon worden.

Arme beeste was echt koud en kwam echt helemaal tegen me aankruipen en ze was mank.. :(

Maar goed, ze zit vanavond veilig en warm en met een happie voer in elk geval is een asiel, maar alles beter als die snelweg!

Voorbeeldfoto:

bernersennen.jpg

Dankzij een vriendin de berner senner kunnen herleiden..

Is zondag door de politie aan de dierenambulance gegeven en omdat ze chip had is ze linea recta terug gebracht naar de eigenaren

Ze zou gestolen zijn geweest volgens die mensen... Vind het maar raar, dus morgen gaan we politie Twente bellen in de hoop dat ze wel de boel extra in de gaten houden.. :shock:

Terug
Naar boven