• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your hond

@PeterNoFear wrote:Kijk eens: een nieuwe foto,

Eigenlijk een korte samenvatting van mijn weekenden.

Met de corsa bezig, de hond aandacht geven en met de brommer bezig,

en op de achtergrond een dikke tering bende achterlaten :jerry

Afb0581.jpg

Hij heeft ook al een stuk van deur gegeten zie ik :jerry

Afgelopen week met Sem naar de dierenfotograaf geweest, na een ochtendje lekker in het park wandelen is dit het resultaat! :thumb

_DSC3021.jpg

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@PeterNoFear wrote:Kijk eens: een nieuwe foto,

Eigenlijk een korte samenvatting van mijn weekenden.

Met de corsa bezig, de hond aandacht geven en met de brommer bezig,

en op de achtergrond een dikke tering bende achterlaten :jerry

Afb0581.jpg

Hij heeft ook al een stuk van deur gegeten zie ik :jerry

Nee hij eet alles maar geen deuren, dat was de roestduivel... :thumbdown

weten jullie iemand???

heb hier ong. 10 kilo Energique Speciaal in de vriezer liggen...mijn hond eet het niet !!

@Kitty78 wrote:weten jullie iemand???

heb hier ong. 10 kilo Energique Speciaal in de vriezer liggen...mijn hond eet het niet !!

Hoezo eet die het niet?

Had die mij toch pech dan 1dag of meer dagen niet eten.. ooit zal die wel eten hoor.. dan blijf die het eten.

Ik krijg genoeg honden voor in de africhting Duitseherders.. die moeten dan ook meteen aan mijn voer wennen..de 1ste 2dagen eten ze het ook niet.. nu springen ze door de kennel als ik met een bakvoer aan kom;)

Gewoon effe geduld hebben :thumbup

En nee het is niet zielig.

@astraTD wrote:@Kitty78 wrote:weten jullie iemand???

Hoezo eet die het niet?

Had die mij toch pech dan 1dag of meer dagen niet eten.. ooit zal die wel eten hoor.. dan blijf die het eten.

Ik krijg genoeg honden voor in de africhting Duitseherders.. die moeten dan ook meteen aan mijn voer wennen..de 1ste 2dagen eten ze het ook niet.. nu springen ze door de kennel als ik met een bakvoer aan kom;)

Ligt denk ik wel aan het ras :hmmz

De onze had je mooi pech mee :???:

Die dame eet het liefst BIEFSTUK :swear

Maar sinds ze een tijdje geleden ernstig ziek was

heeft ze nou wel alles leren eten ;)

@astraTD wrote:

Hoezo eet die het niet?

nou zo was ik vroeger ook hoor, maar a...vindt ik het zelf niet zo fris om vlees te laten staan en b....we zijn al een jaar aan het tobben met m (hebben een dochtertje gekregen dus veel veranderingen in huis) en hij is hierdoor zoveel afgevallen dat ik dat dus niet wil....zou die nog zo zijn als een jaar geleden qua gewicht had ie pech gehad....maar nu zit hij op cavom brokken en gaat het redelijk...we zagen m zelfs weer wat aankomen

Hier een paar foto's van onze hond Max...

Hier hebben we hem net een paar dagen.

Hier is meneer alweer een jaar.

2 jaar.

3 jaar.

En over een paar weken is meneer 4... king:

Terug
Naar boven