• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show your Veccie in the snow !

DSCI0147.jpg

origineel gepost door Silver

behoorlijk wat bijgekomen, voor randstad begrippen... hier valt eigenlijk nooit veel sneeuw.

sneeuw3001.jpg

sneeuw3002.jpg

idd. dat klopt. Mooie foto's heb je ! :o :thumbup De eerste die ik hier zie waarbij gewoon niet meer te zien is wat voor auto/model er onder de sneeuw staat.

1981 was trouwens laatste keer dat er veel sneeuw lag voor/rond/met Kerst.

Dus ja idd. is echt lang geleden.

nee hoor, rond 1990 was het ook zo erg :)

*dat weet ik nog omdat ik toen met ons vader in de Daf 3300 zout aan het strooien was de hele nacht door :P*

maar dat was wel meer ijzel dan sneeuw moet ik zeggen :hmmz . . . leuk man op de zoab :D

@Jerremy, naja de Vec is nog wel te herkennen toch?

auto van de vrouw, die ervoor staat, is idd geheel onherkenbaar.

maarre, is heel lang geleden dat hier zo veel ligt [Pernis-Rotterdam]

volgens de buienrader is het nu wel een beetje afgelopen.

origineel gepost door sw_reijnders

*dat weet ik nog omdat ik toen met ons vader in de Daf 3300 zout aan het strooien was de hele nacht door :P*

maar dat was wel meer ijzel dan sneeuw moet ik zeggen :hmmz . . . leuk man op de zoab :D

precies 1981 niet 1990

origineel gepost door Silver

@Jerremy, naja de Vec is nog wel te herkennen toch?

auto van de vrouw, die ervoor staat, is idd geheel onherkenbaar.

maarre, is heel lang geleden dat hier zo veel ligt [Pernis-Rotterdam]

volgens de buienrader is het nu wel een beetje afgelopen.

uh nee. Ja, ik weet dat je een Vectra station hebt (avatar) maar het is nauwelijks te zien bij die foto van jouw iig ! :)

vind niet erg dat sneeuwval voorbij is. Wat minder had van mij ook wel gemogen. Wil graag morgen normaal naar me werk en niet eerst me auto graven etc..

origineel gepost door Silverspeed

ik ga er vanavond achter komen hoe goed de wegen hier zijn, moet namelijk nog even naar me pa toe :D

sneeuw kettingen maar pakken :P

origineel gepost door Jerremy

origineel gepost door sw_reijnders

precies 1981 niet 1990

dan was het ijzel rond 1990 (kan ook '91 of 92 geweest zijn hoor) :)

het was iig op 1ste kerstdag en in 1981 was ik toch al 1 jaar en 9 maanden . . . toen kwam ik nog niet verder dan luiers vol sch*ten.

bakwagen + strooier + strooizout + watertank (zeg ong 25 ton) . . . gas onderin en alleen maar doorspinnen :P

met ijzel is het nadeel dat het water vast vriest tussen de zoab.

Dus je krijgt het niet ontdooit met strooien.

Bij ons ligt nu een 13 tot 14 centimeter sneeuw....Helaas moest ik vandaag babysitten, anders was ik buiten gaan spelen met de vec :P wat een geweldig weer is dit :vertag

Hellup, hier ligt ook een dik pak poeder. Zo dik dat ik me Vec nie meer kan vinduhhhh. Zie wel erguns een berrug sneeuw. Zellie daaronder zituhhh???

Geen tijd voor pics helaas.

Mazzul.

Greetz Roel zonder C:jerry

Terug
Naar boven