• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sideskirt bevestiging

Beste allemaal :)!

Is alweer een tijdje geleden dat ik jullie hulp nodig heb gehad, maar ben me nu al een dag rot aan het zoeken.

Mijn linker sideskirt komt aan de voorkaant (bij t voorwiel) een beetje los. Reden hiervan is volgens mij dat de bevestigings 'nopjes' gewoon onwijs slecht zijn geworden. Naast die nopjes zie ik geen verdere bevestiging d.m.v. schroeven of iets dergelijks, dat klopt?

Nou wilde ik graag een nieuw zakkie van die nopjes/clipjes bestellen, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik die kan bestellen. Heeft iemand van jullie misschien een idee?

Volgens mij gaat bestaan de std. skirts uit 2 delen (ik heb ze er nog nooit af gehaald) maar ik neem aan dat het precies dezelfde nopjes zijn over de hele breedte van de skirts.

Hoop dat iemand een tip of adresje voor me heeft!

Thanx alvast king:

Wat denk je de Opel dealer zelf? ;)

En ik dacht dat er achter die 2 afneembare delen

ook nog een schroefje zat..

bedoel je deze ?

2175.jpg

is hier te krijgen http://www.copeparts.nl/nl/shop/tigra/sub,3/gid,145

Terug
Naar boven